We hebben een aantal aanbieders voor La Zubia voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor La Zubia voor je op een rij gezet:

Reviews over La Zubia

Fantastisch, super vriendelijk en gedienstig.

Anne Marie en Freddy,
    16-11-2017

De camping ligt dicht bij de geweldige stad Granada, in de voorstad La Zubia, met zicht op de bergen. Kleine camping met beperkte plaatsen maar toch gezellig. Ook leuk zwembad en resto. We hadden een ongelukje maar konden rekenen op de medewerking van de camping-verantwoordelijk die zonder enige vergoeding heel wat tijd voor ons over had, om te helpen, met de verplaatsing naar het medisch centrum en nodige vertalingen. We zijn het Spaans niet machtig en het verplegend personeel spreekt uitsluitend Spaans.

Gereisd met partner in april 2017

Gemoedelijk hotel op fantastische lokatie

Asse Bruinenberg,
    22-8-2016

Heerlijk vertoefd op deze prachtige locatie. Ruime kamer met lekker balkon. Stoelen op het balkon mogen beter. Ontbijt buffet is meer dan toereikend. Ruimte rond het zwembad wat beperkt waardoor het hotel wellicht niet geschikt is voor gasten die veel aan het zwembad willen liggen. Er zijn huishonden en gasten nemen honden mee.

Gereisd met partner in augustus 2016

Gezellig

Marije & Ferry,
    18-8-2016

Gezellig, knus hotel met een fijne tuin (met zwembad), lekker Spaans eten en een waanzinnig uitzicht over de Sierra Nevada en Granada. Maar 15 minuten rijden van Granada (te gekke stad) en toch midden in het natuurgebied. Een van de mooiste stukjes Spanje.

Gereisd met partner in augustus 2016

Bijzonder leuk en verzorgd hotel!

Miriam,
    13-8-2016

Hotel El Balcon de las Nieves is prachtig gelegen in het kleine dorpje La Zubia dat net aan de rand van de Sierra Nevada ligt. Afhankelijk van welke kamer je hebt, kijk je uit over de Sierra Nevada of op Granada dat vanaf het hotel een klein half uurtje rijden is. Zeer vriendelijke eigenaren en 2 golden retrievers die graag met je mee wandelen. Uitgebreid en smakelijk ontbijt. Een goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Granada en het Alhambra en een mooi startpunt voo wandelingen in de Sierra Nevada.

Gereisd met partner in april 2016

Mooie kamer met balcon en een prachtig uitzicht

Ageeth,
    29-6-2016

Zeer vriendelijk personeel. Informatie over de omgeving was niet aanwezig.

Gereisd met partner in juni 2016