Appartement Turisticos Aureus Bahia Sur

AppartementWeer vandaag23°17°
Appartement Turisticos Aureus Bahia Sur
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Turisticos Aureus Bahia Sur voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Turisticos Aureus Bahia Sur in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Appartement top...complex vergane glorie

Catharina, 7-4-2018

Appartement was heel netjes. Ze verschillen veel omdat ze van verschillende eigenaren zijn. Het complex zelf is vergane glorie. En ziet er heel matig tot niet uit...de zwembaden zijn er niet om te zwemmen wat z3 liggen vol met water en bladeren en plastik tasje en het stinkt. Beetje jammer...we hadden een appartement met uitzicht op zee...dat is altijd leuk. En het balkon is ook lekker gróót.

Mooie rustige lokatie. met een super uitzicht

rowme76, 10-12-2010

Wij zijn hier in juli geweest. erg mooi appartement net nieuw. als je een appartement boekt aan de zee kant dan heb je een geweldig uitzicht op gibralta.

Vanuit het appartenment loop je zo door de duinen naar de zee. waar het lekker rustig liggen is . Ideaal voor de kids.

Echt een aanrader. wel een auto huren op het vliegveld dan kan je de omgeving makkelijk bekijken , waar overigens erg veel tezien is.

Wij gaan in mei weer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Turisticos Aureus Bahia Sur in La Línea de la Concepción, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Turisticos Aureus Bahia Sur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Turisticos Aureus Bahia Sur scoort een 8.13 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: