La Línea de la Concepción

We hebben een aantal aanbieders voor La Línea de la Concepción voor je op een rij gezet:

Reviews over La Línea de la Concepción

Iets goeds doen en genieten van het weer

silvia hofland
    25-10-2010

tweemaal hierheen geweest om in het dierenasiel La Linea te werken. Een prachtige ervaring. De dieren hebben je hulp zo hard nodig. Heel leerzaam, je doet iets goeds, en leert erg veel over andere landen, en vooral de omgang met dieren. In Nederland is het allemaal zo goed voor dieren geregeld. Verbazingwekkend dat dieren een hele andere rol hebben in een ander land! Terwijl Spanje toch bij de EU hoort. Je zou zeggen met de invloed van Nederland wordt hier toch aan gewerkt?! Verderop in Spanje vind je wel een prachtig safaripark dat zeker het bezoeken waard is. Onbevatbaar, zo groot. En alle details zijn mooi afgewerkt. Ook nog een prachtig Waterpark in Spanje met dolfijnen en zeeleeuwen shows. Kortom: voor de dierenliefhebber!

Gereisd Met vrienden in augustus 2010
La Línea de la Concepción scoort een 6 uit 10, op basis van 4 reviews