Hotel Fuente del Sol

Meer hotelinfo

5 reviews over Hotel Fuente del Sol

• 8Gwenda01-01-2014

mooi maar overpriced

Wij hebben 99€/nacht incl ontbijt betaald. Propere en comfortabele kamers en mooie uitzichten. Vriendelijk en hulpvaardig peroneel. Restaurant is prima en niet duur. Maar voor dat bedrag voor enkel slapen en ontbijt is dit wel prijzig voor de regio. Er zijn genoeg andere plekken met ook prachtige uitzichten en meer mogelijkheden voor een wandelingetje in de buurt voor veel minder geld. Dat de spa niet inbegrepen ia, was dus een teleurstelling. Het is nog eens 13€ extra pp en dan verplichte badmuts 4.5€

• 8inez02-05-2011

rust & luxe met prachtig uitzicht

Zeer vriendelijk ontvangen in een nog erg rustig hotel. De kok werd speciaal teruggeroepen om voor ons een dineetje voor 2 te maken. Later in de week werd het iets drukker, maar zeer aangenaam. Het eten is echt Spaans, van hoog niveau. Gezien de afgelegen plek van het hotel is dat beslist een aanrader. Kamers,badkamer en de rest van de accomodatie zijn zeer verzorgd en ruim. Kamers redelijk gehorig. De spa en binnenbad vonden wij verouderd. Een prima plek om het wat minder bekende deel van Andalousie te ontdekken.

• 8Karin17-04-2011

Lekker luxe boven op de berg

Je moet even rijden naar de top, maar dan heb je ook iets. Lekker luxe, mooie grote kamers, heerlijk eten, vriendelijke en goed Engels sprekende receptioniste. Hoewel ontbijt pas vanaf 9 uur wordt opgediend, werd voor ons zonder problemen geregeld dat we eerder konden eten aangezien wij om 8 uur al naar het vliegveld moesten. Het zwembad zag er erg aantrekkelijk uit, lekker groot en veel ligstoelen met hemels uitzicht op de bergen en dal. Hier had ik graag een nachtje langer gebleven!

• 10Wendy28-06-2010

Heerlijk tot rust komen

Bij La Fuente del Sol merk je vanaf het moment dat je binnenkomt de gastvrijheid, de rust en het heerlijke relaxen. Een supermooi binnenzwembad, jacuzzi, turks stoombad en sauna staan voor je klaar. Kamers met mooi uitzicht over de prachtige omgeving en een voortreffelijke keuken! Alleen het eitje bij het ontbijt ontbrak, maar dat is dan ook echt het enige minpuntje.

• 10Robert19-04-2010

Geweldig

De ligging met fantastisch uitzicht (tot aan de zee!), zwembad (binnen en buiten), service, goede eten en de mooie kamers. Top hotel voor wie rust zoekt.

1 tip over Hotel Fuente del Sol

• Gwenda, 01-01-2014

Excursie naar el torcal is zeker de moeite, op 20 minuten rijden verder zijn de meren van Guadalhorce (el chorro) ook niet zo ver

1 vraag over Hotel Fuente del Sol

• Els Driever, 27-11-2017

fietshuur

is fiets huur mogelijk? racefiets of mountainbike? kosten?

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages