Hotel Best Alcazar

• Sauna

27 reviews over Hotel Best Alcazar

• 2019
    8Marina02-10-2019

Prima hotel! Boek van te voren excursie of auto!

Prima hotel! Eten veel keus. Weekend was erg druk en massaal. Door de week is de sfeer veel rustiger. Gratis bus naar stand en haven. Bediening vriendelijk. Kamers groot en schoon. Wij hadden uitzicht op t zwembad, heel mooi. Meer dan genoeg plek aan de mooie zwembaden, geen handdoek leggen!!!! Bus naar Almunecar voor 1 euro pp enkele reis is aanrader. Op zaterdag is daar ook markt. Er is geen Nederlandse of andere reisleiding aanwezig dus geen excursies kunnen boeken, dat was jammer. Auto huren is aanrader. Al met al hebben wij t prima gehad!!!!!

Gereisd met partner in september 2019

• 9Raymond07-08-2019

Geweldig!!!!!

Geweldig! Elke avond een ander thema in het restaurant. Maandag bijvoorbeeld Spaans, dinsdag Aziatisch, al met al heerlijk. ( reviews zoals vreetschuur dit vreetschuur dat is in mijn ogen maar het zoeken naar iets om te klagen.. Je boekt immers zelf een all inclusive toch? Is nou eenmaal massaal en functioneel.

Persoonlijk vond ik het super fijn om tussen al de Spanjaarden te zitten, natuurlijk spreken ze echt niet allemaal Engels maar wat maakt het uit, we begrepen elkaar. Kamer is prima de mensen die er werken doen het uitstekend en werken hard, respect daarvoor. Qua drankjes kan je eigenlijk alles bestellen. Al met al een dikke aanrader! Ga zo door

Gereisd met partner in augustus 2019

• Oude reviews

5Tara19-08-2016

Geen enorme kritiek, maar niet nog een keer

Ligging onhandig zonder auto, wel mooi uitzicht weinig sfeer, eetzaal is vreetschuur en even opstaan en je bord wordt weggegrist, eten redelijk goed, informatie bij balie minimaal (bijvoorbeeld vervoer vluchthaven), medewerkers vriendelijk maar heel onpersoonlijk,

Hotel Direktie, Director de Marketing, 19-09-2016

Geachte mevrouw Tara,

Hartelijk dank voor het geven van uw mening over uw ervaringen hier bij ons. Wij betreuren het dat onze diensten niet aan uw verwachtingen hebben voldaan, maar we beloven rekening te zullen houden met uw opmerkingen.

We hopen dat we u toch nog een keertje mogen weer te zien en om onze verbeteringen zelf vast te stellen.

Met vriendelijke groet,

Damian Dominguez Hotel Manager

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 7jl_trudy02-06-2014

Niet onaardig.

Maakte deel uit van hotels tijdens rondreis Andalusië. Groot (familie)hotel met binnen- en buitenzwembad. Entree is veel te groot, onpersoonlijk en ongezellig. Ligt erg afgelegen. Behoorlijk eind van Almunecar, maar er gaat een bus. Strandplaatsje Le Herradura ligt iets dichterbij. Vanwege de regen was het buitenzwembad gesloten. Binnenzwembad stelt niet veel voor. Kamer was wel prima met een prachtig uitzicht op zee en een haventje. Personeel is heel vriendelijk. Goede service, toen de lift er mee nokte; werd dit snel opgelost. Een enorme eetzaal en als je met weinig mensen is het een aanfluiting. Wel een uitgebreid ontbijtbuffet.

Gereisd met partner in mei 2014

• 8Hans en Riet05-09-2010

Zeer klantvriendelijk

Zijn hier tijdens rondreis één nacht geweest. Personeel was zeer vriendelijk en hulpvaardig toen we problemen met onze auto hadden.

Gereisd met partner in januari 2010

• 7Frank03-06-2010

Leuk voor gezinnen met kinderen

Een nacht verbleven als vertrekpunt voor een rondreis door Andalusië. Leuk hotel voor jonge gezinnen, met zwembaden en speeltoestellen. Kamers zijn redelijk, maar niet bijzonder. Grote ontbijtzaal/restaurant. Wel vriendelijk personeel. De ligging lijkt niet optimaal, ver van het strand e.d.

Gereisd met partner in juni 2010

• 7Zonnetje08-12-2009

Groot Spaans complex bovenop heuvel.

Dit complex bestaat uit het hotel (5 verdiepingen) en aan de andere zijde het appartementencomplex (5 verdiepingen). Tussen de gebouwen liggen 2 zwembaden, 1 kinderbad en mini-speeltuin. Verder is er een bar,restaurant,3e zwembad (in de winter overdekt) en een sauna en spa (niet bezocht). Wij hadden een familiekamer geboekt, maar kregen een 2kmr app. omdat er geen familiekamers beschikbaar waren. Het app. was erg ruim, eenvoudige keuken, nette badkamer, erg groot balkon. Wij zaten op de 2e verdieping met uitzicht op het zwembad en de zee. Schoonmaak was dagelijks, bedverschoning 2x per week. Dit was prima. Het restaurant was in buffetvorm, af en toe met een thema (bijv. Mexicaans). Er was voor ieder wat wils, maar het was erg massaal; 1000 gasten! De service was prima, het personeel erg vriendelijk. Voor de kinderen was er dagelijks leuke animatie, maar in het Spaans.Voor ons geen probleem (spreken de taal). Complex ligt op een heuvel; een huurauto is zeker aan te raden!

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

• 6jopie110018-11-2009

kamers goed, rest gedateerd

op heuvel, in oktober appartement gehuurd, vanwege opknappen app. hotelkamer gekregen, ter compensatie ontbijt en diner voor hele week gekregen. salade bij diner was goed, rest minder. is net een "vreetschuur" (buiten)zwembad was ook vanwege naseizoen al gesloten. wel lekker weer. volgende keer gaan wij naar een andere locatie

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

• 8hannie v hoof17-06-2009

mooi gelegen complex

wij zijn 1 week in best alcazar geweest. Het eten is best goed maar de eetzaal is erg ongezellig,heel lawaaierig en alle tafels staan in een lange rij. Ons appartement was erg mooi en netjes,grote bedden,grote keuken en balkon van 5 bij 5m.Uitzicht op zee,en zwembad. Er waren alleen maar spanjaarden.Je moet wel een auto hebben want het is niet te doen om te gaan lopen,vanwege de hoogte. Herradura is 5 min. met de auto en daar zijn een paar leuke en goede restaurant,s. Richting haven is een klein gezellig rustig kiezelsrandje met bedjes en parrasols en een strandtentje. Personeel was vriendlijk. een mooi complex met mooie grote zwembaden,en voldoende ligbedjes.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2009

• 3R.B25-01-2009

Dit nooit meer

Wij waren daar op 18-01-09 aangekomen. Het hotel is mooi van aanzicht en de kamers zijn prima, maar daar is ook alles mee gezegd. Op maandag geen water, dus geen enkele mogelijkheid je zelf te wassen, alles dicht geen kopje koffie te krijgen terwijl we all in geboekt hadden. Maandag avond wel een beetje water maar ijskoud dus douchen was er niet bij, dinsdag ochtend ook weer ijskoud water en niemand sprak opeens meer Engels of Duits maar lachten maar een beetje. Wij zijn gevlucht naar een ander hotel. Het is een prima hotel indien je er geen geen prijs op stelt om jezelf te kunnen wassen met warm water en misschien van een ijsbad geniet. Zelfs op woensdag ochtend de dag van ons vertrek was er geen warm water. Het eten is zeer matig de aardappelen zijn niet gaar en het varkensvlees was nog rood van binnen. Misschien is het hotel in de zomer maanden beter maar wij gaan er nooit meer heen.

Gereisd met partner in januari 2009

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1.2 km
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Internationaal, Lunchpakketten
  • Aantal cafés1

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald