We hebben een aantal aanbieders voor La Calahorra voor je op een rij gezet:

Reviews over La Calahorra

aan de voet van de Sierra Nevada

Conny,
    31-1-2013

La Calahorra is een typisch wit andalusisch dorp en ligt prachtig aan de voet van de Sierra Nevada. Op een heuvel bij het dorp staat het robuuste kasteel wat je al van verre ziet liggen. De omgeving is prachtig om door te rijden of te wandelen.

Gereisd met partner in Mon Jan 21 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi kasteel

Rinus,
    2-4-2012

La Calahorra is een dorpje gelegen aan de voet van de Sierra Nevada, het vormt de poort tot dit gebergte via een spectaculaire pasweg die over de 2000 mtr. hoge Ragua pas voert dwars door de Sierra Nevada, eind maart was deze pas nog maar nauwelijks sneeuwvrij. Het dorp word omgeven door heuvels vol amandelbomen en aan de rand van het dorp ligt op een heuvel het markante kasteel met zijn vier imposante ronde hoektorens, jammer genoeg was het kasteel ten tijde van ons bezoek gesloten.

Gereisd met vrienden in maart 2008
La Calahorra scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews