Hotel Sherry Park

15 reviews over Hotel Sherry Park in het Nederlands

Heerlijk Hotel

colinda
3-9-2015

Mooi Hotel met een heerlijke tuin met zwembad. Stukje lopen naar het centrum. Mooi groot parkeerplaats voor de deur. Kamers waren niet zo groot maar heerlijke bedden en alles netjes en schoon. Als wij weer naar Jerez gaan. Kiezen we voor dit hotel.

Prima hotel

rtvd
8-6-2014

Plus: Gratis parkeerplaatsen. Uitstekend ontbijt. De eitjes worden naar wens voor je bereid. Mooie ruime en schone kamers. Ligt in een mooi park.

Min: Kluisje was kapot. Het duurde enige tijd voordat dit hersteld was. Ongeveer een kwartier lopen naar het centrum (voor ons overigens geen probleem).

(Te) druk hotel

an_petitjean
23-9-2013

Hotel ligt wel rustig in het groen, maar binnen is het overweldigend druk en daardoor ook lawaaierig. Buffetten in orde, maar ook daar veel te veel volk. Wel consequent en tijdig aangevuld. Wij hadden een kleine kamer, zonder balkon, in tegenstelling tot anderen in onze groep. Dit vonden we erg jammer.

Prima hotel

emmyemmy02
2-9-2013

Hotel Sherry Park is een prima hotel. Onze kamer was, door bijplaatsen van kinderbed, niet erg ruim, maar er werd netjes schoongemaakt en schone handdoeken werden op verzoek elke dag geregeld. Zowel het binnen- als het buitenbad waren heerlijk en het ontbijtbuffet was uitmuntend. Ook het avondbuffet liet niks te wensen over. Ruime keus, aardig peroneel. Alleen is er in de directe omgeving van het hotel niet veel te doen, daar staat tegenover dat je je (gehuurde) auto op het terrein kunt plaatsen, wat ook nog eens gratis is.

Mooi en modern hotel

RStaes
23-9-2012

Op wandelafstand van het centrum. Moderne stijlvolle kamers met alles erop en eraan. Het restaurant is zeer goed, zowel qua aanbod als qua kwaliteit.

Lekker hotel, (te) ver uit centrum

Dordrecht-travel
13-8-2012

Het hotel ligt voor het mooie te ver uit het centrum. We hadden een vrij kleine kamer (zonder balkon) die uitkeek op een rijtje huizen. Hotelkamer was lekker schoon. Badkamer is modern met een fantastische douche (douchekop van boven en 4 aan de zijkant). Minibar helemaal leeg!

Lekker zwembad, is maar tot 8 uur open 's avonds.

's avonds gewoon in het hotel gegeten en dat was een prima keuze.

Mooi hotel, mooie stad!

Eric en Manon
1-7-2012

Net terug van een geweldige vakantie in Andalusie. We zijn hierbij een aantal dagen in Hotel Sherry Park verbleven. Het hotel ligt op een mooie locatie, op loopafstand van het centrum van Jerez (15 minuten). Erg ruime kamers met mooie badkamer. Gratis parkeermogelijkheid voor de deur van het hotel.

Jerez zelf is een mooie stad met echter weinig (massa)toerisme. Dit betekend geringe openingstijden van de winkels/restaurants i.v.m. siesta. Op zondag is vrijwel alles gesloten.

Formeel hotel

Annemarie
17-6-2012

Groot en formeel hotel, goed maar niet erg gezellig. Meer bestemd voor ouderen. Achter de receptie werken bijv. oudere mannen in een uniform. De faciliteiten zijn echter wel prima in orde. Mooie kamer, veel met uitzicht op het zwembad en een klein balkon. Het bed was kingsize. De badkamer is ruim en modern. Een mooi bad waar je ook fijn in kunt douchen, dubbele wastafel, hangend toilet en bidet. Service is ook prima, onze defecte safe werd direct gemaakt. Super is het gratis parkeren op eigen terrein, de persoonlijk instelbare airco en het zwembad (niet verwarmd overigens). De handdoekenservice bij het zwembad is een beetje een gedoe, maar je kunt ook gewoon je eigen strandlaken meenemen. Het hotel ligt buiten het centrum, net niet meer op loopafstand. Het ontbijt is goed verzorgd, kostte 10 euro pp., het wordt goed bijgevuld. Helaas viel de (gratis) wifi verbinding geregeld weg en moest je steeds opnieuw inloggen.

Uitstekend stadshotel met zwembad

Hans en Riet
5-9-2010

Verbleven hier één nacht. Parkeren van de auto was gratis

prima

Chris
31-8-2010

op loopafstand van het centrum, gratis parkeren voor gasten op schaduwrijke parkeerplaats. Mooi buitenbad met ondieper gedeelte/handicaplift/trapjes/badmeester en geen vlieg/wesp gezien..Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijke, engelstalige receptie.

We hebben een aantal aanbieders voor Sherry Park voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sherry Park in Jeréz de la Frontera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sherry Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sherry Park scoort een 8.14 uit 10 op basis van 15 reviews.