Hotel Bellas Artes

HotelWeer vandaag30°16°
Hotel Bellas Artes

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Bellas Artes voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Bellas Artes in het Nederlands

2008

Wij waren er niet blij mee!!

Arie Klein
16-10-2008

een kamer met 3 treden om naar de badkamer te gaan en 2 treden om je kamer uit te kunnen, je breekt je nek als je niet uitkijkt. Bovendien nog een kleine kamer ook.

4* genoteerd met o.i. maar 1* waard. Nooit naar toe gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bellas Artes in Jeréz de la Frontera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bellas Artes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bellas Artes scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.