Hotel Partner Imora

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Jaén

7Goed

10 reviews over Hotel Partner Imora

• 3thailand_vakantie14-10-2011

als je hier niets te zoeken hebt, blijf dan weg.

In 2011 tijdens de rondreis van een touroperator Grand Tour Andalusië hier de zevende nacht geslapen. Touroperator geeft aan dat het om een 4 hotel gaat. Belachelijk! Misschien net 1. Het ligt aan een doorgaande weg, aan de rand van een industrie terrein. In de buurt zijn geen andere eet gelegenheden. De kamers zijn zeer gehorig! Je buren hoor je gewoon praten. Niet ruziën of andere geluiden, maar normaal praten! Tijdens het douchen kreeg je meer koud dan warm water. Diner in een grote ongezellige eetzaal. Ook hier weer geen culinaire hoogstandjes. Het vult en daar is alles mee gezegd. Ontbijt was minimaal, maar je kon wel een eitje krijgen. Wifi in de lobby.

Gereisd met vrienden in september 2011

• 6Da25-07-2011

Prima als tussenstop

Ons tweede verblijf tijdens de rondrit door Andalusië. Dit hotel waren wij zowat voorbij gereden, maar met een soort van noodstop doken wij zo van de hoofdweg richting het hotel.

Parkeren was gratis, evenals het gebruik van het kluisje. Er was in dit hotel geen WiFi voor ons beschikbaar. Tevens waren er geen pc's waar je anders iets op kan zoeken. Wel plekken ervoor...... Op de kamer zaten wel UTP aansluitingen, maar daar hadden wij niets aan.

De kamer was prima in orde en best groot, wij hadden zelfs een balkonnetje.

In Jaén zelf was het op zaterdag middag/avond totaal uitgestorven. Alles is dicht waardoor het plaatsje aanvoelt als een spookstad. Erg jammer, want wij denken dat het wanneer alles wel open is het best een leuk stadje kan zijn.

Hierdoor hebben wij deze avond in het hotel gegeten en dat was prima te doen.

Ook het onbijt was voldoende. Een super vrolijk Spaanse meneer zorgde nog voor de nodige sfeer door "luidruchtig" aanwezig te zijn :P

Gereisd met partner in juli 2011

• 7Esther24-05-2011

Puur als tussenstop

Hotel ligt aan een weg ver buiten de binnenstad van Jaen. Heeft niets te bieden. Beloofde terras bleek niet aanwezig. 's Avonds bleek het dinerrestaurant dicht, maar in de snackbar kon van de grote kaart besteld worden. Was prima met zeer hardwerkende bediening. Ontbijt was OK. Puur als 1x overnachting geschikt want hotel en Jaen hebben verder niets aantrekkelijks.

Gereisd met partner in mei 2011

• 9marina09-02-2010

keurig net hotel buiten Jaen

Prachtige kamers wij hadden een suite omdat we op huwelijksreis waren. Je kunt gratis je auto parkeren voor de deur. Het is wel even zoeken. Als je aan de kant van het bezinestation rijdt moet je helemaal een paar km terug om naar de andere kant te rijden. In de kamer een koelkast aanwezig. Dit was een van de lekkerste ontbijten. Worst,ham,cornflakes met melk tomaten met olijven voor ieder wat wils.Tip ga om 8 uur in dit hotel eten. Is redelijk. In de stad Jaen is er echt geen fatsoenlijk restaurant die open is. Ga niet zoeken in Jaen want je vind niets. Alles gaat daar om 22 uur open. Of zorg dat je in Baeza ben in de namiddag 17 uur en ga daar wat eten. Wij hebben noodgedwongen bij mcdonald moeten eten omdat er niets fatsoenlijk open was. Je kunt voor 13 euro een menu van de dag in het hotel eten. Zag er goed uit.

• 7eva01-11-2009

prima hotel voor 1 nachtje

Ik kan me geheel aansluiten bij onderstaande recensies (behalve dan dat dit hotel luxe zou zijn. Misschien ben ik verwend maar luxe zou ik het niet noemen.) Het is een net hotel op een prima lokatie als je op doorreis bent. Het ligt helaas buiten Jaen waardoor je misschien niet meekrijgt dat Jaen een heel leuk stadje is met vriendelijke mensen en heerlijke "cafetaria's" waar je zowel voor de lunch als voor een borrel prima terrecht kan! Wanneer je van plan bent om langer dan 1 nacht in Jaen te blijven, doe jezelf dan een plezier en ga lekker in het centrum een hotel zoeken.

• 7steffen grit16-10-2009

net hotel

ligging wel erg buiten centrum en vanuit Jaen moeilijk aan te rijden (volg de weg naar Cordoba vanuit Jaen en maak na het hotel een draai op de rotonde die daana komt)

uitstekend ontbijt (diner niet genomen en aangezien jet ik Jaen moeilijk is voor 20.30 uur iets fatsoenlijks te teven te krijgen raad ik dat ANDEREN WEL AAN)

• 8Ans07-10-2009

Mooi hotel als uitvalsbasis voor rondreis

Het hotel is mooi, maar aan weg gelegen. Er valt verders niets te beleven. Prima voor 1 of 2 nachten tijdens een rondreis. Het ontbijt is prima, het diner redelijk. Het hotel heeft een gezellige bar. De kamers zijn mooi en schoon.

Gereisd met vrienden in september 2009

• 7Carmen29-06-2009

goed verzorgd

Hier verbleven wij 1 nacht voor onze rondreis door Andalusie. Prima ligging om de omgeving te bezoeken. Het hotel ligt zelf niet heel gezellig. Er is niks te beleven. Prima hotel dus voor doorreis. 1 of 2 nachten is goed niet langer.

Gereisd met partner in juni 2009

• 8Esmee Blom04-10-2008

Luxe hotel vlakbij Jaen

Dit was ons tweede hotel van Andalusie. Ook dit hotel ligt aan een drukke weg, geen snelweg maar wel uitvalsweg naar snelweg. Je zit binnen 10 minuten met de auto in centrum van Jaen en binnen 1 minuut op de snelweg naar Granada, Ubeda, Baeza en Cordoba.

Hotel is vrij luxe, kamers groot, grote lobby en uitgebreid ontbijt.

Gereisd met partner in september 2008

• 8P.Straatman24-05-2008

Via fly-drive was dit het tweede hotel.Mooie nette kamers. Zeer goed ontbijt.Van het diner hebben wij geen gebruik gemaakt en kan deze dus niet beoordelen.Gunstige ligging wat betreft Granada, Baeza en Ubeda.

Gereisd met partner in mei 2008

Hotel Partner Imora info