Hotel Parador de Jaén-Castillo de Santa Catalina

Kleine hotelsWeer vandaag19°6°
Hotel Parador de Jaén-Castillo de Santa Catalina
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Parador de Jaén-Castillo de Santa Catalina voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Parador de Jaén-Castillo de Santa Catalina in het Nederlands

Ruime kamer en sanitair met balkon en uitzicht op de bergen. Heerlijk eten in kasteelsfeer. Uiterst vriendelijke en behulpzame bediening. Zalig verblijf!

Bijzondere locatie

Rinus
3-4-2012

Deze Parador is ondergebracht in de oude burcht die is gelegen op de burchtheuvel die als een wachter boven de stad uitsteekt, het uitzicht vanaf de burcht op de stad is dan ook fantastisch..

Het is zeer bijzonder om in een echte burcht te overnachten, de service is zoals verwacht van een hotel op dit niveau, het eten, zowel diner als ontbijt zijn werkelijk subliem.

Het hotel is een echte aanrader als men iets aparts wil en men zichzelf een wil verwennen.

Mooi gelegen hotel

Coenen
19-8-2011

Op een unieke locatie is deze Parador mooi gerestaureerd. Kamers vond ik ietwat gedateerd, met name de badkamer. Onderhoud kon beter; kamers waren wl schoon, zoals je mag verwachten. Het zwembad en de ligging waren fantastisch. Restaurant was eveneens erg goed.

Wij hadden hotelkamer met uitzicht over het dal vol met olijfgaarden, prachtig. Het hotel heeft ook een zwembad met heel mooi uitzicht, water was aan de erg koude kant.

Hotelkamer zelf is prima, nette badkamer met bad.

Schitterend restaurant in oude ridderzaal, het eten was heerlijk, de bediening uitmuntend en de entourage was prachtig.

Verbluffend hotel

Cees Govaart
22-11-2009

We besloten onszelf te verwennen in onze laatste nacht in Andalusië.

De ligging van het hotel is fenomenaal. Boven op een bergtop, plm 900 meter hoog heeft het hotel een verbluffend uitzciht over de bergen en vlakten. Dit was het enige hotel van onze reis waar we alleen voor het hotel naar toe gingen. De ambiance is geweldig. Of het nu werkelijk echt oud is weet ik niet, maar het geeft wel die indruk. Aan de andere kant zat er in de badkamer een deur van een bouwmarkt of zo geschroefd en de balustrade was echt niet een paar honderd jaar geleden door spaanse ambachtslieden met pen en houtverbindingen bevestigd. Eigenlijk wel een beetje knullig gedaan. Maar wat een atmosfeer!!! Absolute aanrader. En als 55plusser krijg je ook nog korting.

Prachtige ligging

patty
3-10-2009

Boven de stad ligt de parador, mooie kamers, prachtig uitzicht over Jaen.

2007

schitterend gelegen

mat en ron
1-3-2007

schitterend gelegen.

zeer goed verzorgd restaurant en goed ontbijtbuffet.

Prachtige kamers met mooi balkon.

een aanrader

2006

Fantastisch hotel, middeleeuwse uitstraling met moderne gemakken. Prachtig, een absolute aanrader. Zwemmen bovenop de berg, eten in een luxe kasteelzaal met dito bediening!

2005

Formidabel mooi hotel dat er uitziet als kasteel/burcht. Gebouwd bovenop een berg op de plek van een écht kasteel waar nu alleen nog ruine van over is. Is een van de "paradores" van Spanje. Prachtig uitzicht, mooie kamer, hotel heeft fantastische inrichting en goede voorzieningen. Eten in buffetvorm, super. Mooi zwembad, vriendelijk personeel. Zeer de moeite waard. Auto is wel een must want anders niet te belopen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parador de Jaén-Castillo de Santa Catalina in Jaén, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parador de Jaén-Castillo de Santa Catalina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.