Reviews over Jaén

Fantastisch gelegen parador hoog boven de stad

Janneke,
    25-2-2017

Ruime kamer en sanitair met balkon en uitzicht op de bergen. Heerlijk eten in kasteelsfeer. Uiterst vriendelijke en behulpzame bediening. Zalig verblijf!

net hotel maar slecht bereikbaar

versteeg,
    22-9-2012

Bij het zoeken naar dit hotel bleek de eigenaar de naam te hebben gewijzigd: hotel heet nu Triumfo maar volgens de touroperator Ciudad de Jaen. Heel slordig is onze mening. Kamers zijn prima met balkon en ruime badkamer. Ook het ontbijt is goed. Tegenvaller is het zwembad: dat was niet open. Jammer als het 40o is..

Van het hotel naar het centrum van Jaen is niet ver maar wel een zoekplaatje. Geen aanrader dus voor een fly-drive. In het centrum zijn een paar leuke restaurants. Vooral Bascule is een aanrader.

Bijzondere locatie

Rinus,
    3-4-2012

Deze Parador is ondergebracht in de oude burcht die is gelegen op de burchtheuvel die als een wachter boven de stad uitsteekt, het uitzicht vanaf de burcht op de stad is dan ook fantastisch..

Het is zeer bijzonder om in een echte burcht te overnachten, de service is zoals verwacht van een hotel op dit niveau, het eten, zowel diner als ontbijt zijn werkelijk subliem.

Het hotel is een echte aanrader als men iets aparts wil en men zichzelf een wil verwennen.

Mooi gelegen hotel

Coenen,
    19-8-2011

Op een unieke locatie is deze Parador mooi gerestaureerd. Kamers vond ik ietwat gedateerd, met name de badkamer. Onderhoud kon beter; kamers waren wl schoon, zoals je mag verwachten. Het zwembad en de ligging waren fantastisch. Restaurant was eveneens erg goed.

Puur als tussenstop

Esther,
    24-5-2011

Hotel ligt aan een weg ver buiten de binnenstad van Jaen. Heeft niets te bieden. Beloofde terras bleek niet aanwezig. 's Avonds bleek het dinerrestaurant dicht, maar in de snackbar kon van de grote kaart besteld worden. Was prima met zeer hardwerkende bediening. Ontbijt was OK. Puur als 1x overnachting geschikt want hotel en Jaen hebben verder niets aantrekkelijks.

Jaén scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews