Bed and Breakfast Cortijo del Sueño

Meer bedandbreakfast info

18 reviews over Bed and Breakfast Cortijo del Sueño

• 10Marc de Smet21-08-2017

Het aards paradijs

We verbleven hier 2 weken. Wat is het hier heerlijk vertoeven. Prachtige, autentieke kamer met zeer goede a/c, praktische keuken, badkamer met nloopdouche, goede bedden, enz...De centrale ligging is ideaal. De Caminito del Ref is een echte aanrader. We werden er SUPER verwend door Rob en Ibolja. Elke morgen heerlijk ontbijt, elke dag nieuwe handdoeken en van tijd tot tijd een leuke babbel! Kortom, de perfecte gastheer en gastvrouw! De tuin is een echt pareltje met verscheidene zithoekjes om te luieren en te ontspannen. De mozaïeken die Ibolja maakt zijn kunstwerkjes. En dan is er nog het fantastische zwembad! De kookkunsten van Ibolja ZIJN TOP. De paella en de tapas smaakten overheerlijk. Tot slot hebben we ook ontzettend genoten van hun hondjes. Stuk voor stuk schatten. Wat had de we ze graag meegenomen naar België. Ik had graag geëindigd met een hele grote dank je wel aan Rob en Ibolja voor de mooiste vakantie die we tot nu mochten beleven. Tot volgend jaar!! Inge, Amber en Marc

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Mark van Ruitenburg18-08-2017

Heerlijke "stek" en wat een rust.

Wij hebben hier voor 8 dagen het hele huis gehuurd en waren erg verrast door de heerlijke rust die er heerst en van de fantastische tuin met het zwembad. Hier voel je, je erg op je gemak en kom je volledig tot Rust. Rob en Ilboja zijn super aardige mensen en zijn je graag tot hulp. De airco die je hier echt nodig hebt was Top!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9dinerman08-05-2016

Geweldig B&B, gunstige prijs, superleuke eigenaren

Vorig jaar hebben we hier al een prima verblijf gehad, maar omdat ik toen flink ziek was, besloten we om de vakantie dit jaar te herhalen. Ook ditmaal was alles perfect naar wens. Twee fijne kamers met eigen badkamer, elke dag aan kant gemaakt, heel schappelijke tarieven, goed ontbijt, ruime tuin met zwembad en terrassen met zon en schaduw, en twee heel aardige eigenaren Ibolja en Rob. De 5 honden en 3 katten die zij opvangen, hebben hun eigen ruimte, maar als de gasten het gezellig vinden, kunnen ze ook af en toe op het gastendeel van het terras komen spelen. Het is erg leuk om te zien hoe al die door hun vorige eigenaren verwaarloosde dieren hier heel goed met elkaar omgaan. Je kunt bij het B&B op aanvraag ook dineren, met volop menukeuze. Je kunt in de gastenkeuken ook zelf koken, als je dat zou willen, maar er zijn allerlei aardige en heel betaalbare restaurants in de buurt, dus bespaar je de moeite. Het B&B ligt mooi centraal tussen Malaga, Granada en Cordoba, in een groen gebied, op iets meer dan 10 km van de snelwegen. Ook het nabije Antequera is zeker de moeite waard, met in de buurt o.a. een natuurgebied met flamingo’s en een groot opvangcentrum voor ezels. Op het traject van de voormalige spoorbaan Via Verde Subbetica kun je fijn vlak fietsen, met onderweg een drink- of lunchstop op een van de sfeervolle oude stations. Kortom: dit B&B is de ideale verblijfplaats voor cultuur-, natuur- en rustzoekers. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in april 2016

• 10Bosma01-10-2014

Paradijsje in Andalusie

Een geweldige B&B in een prachtige omgeving, ligging is centraal in Andalusie vlabij Iznajar, ook ideaal voor uitstapjes naar Cordoba en Granada. De cortijo en beide kamers zijn uitstekend, schoon, erg ruim en geven veel privacy. Een prachtig zwembad en uitzicht op de bergen maken het echt een ultiem ontspannen plek. Rob en Ibolja zijn ontzettend gastvrij en hebben aan alles gedacht. Zoals mappen met informatie over mooie uitstapjes in de omgeving. Kortom een absolute aanrader bij warme en vriendelijke mensen. Een plek om écht tot rust te komen. We komen zeker terug!

Gereisd met partner in september 2014

• 6cindy eeckhout19-08-2014

mooi verblijf

Wij logeerden 1 weekje in deze B&B en algemeen bekeken viel dit op verschillende punten tegen. De eigenaars zijn echte dierenvrienden(4 honden en 3 katten) en je moet ook een dierenvriend zijn , wil dit je bekoren. Het zwembad is prachtig .

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 8Yvo30-06-2014

Sueño = droom = waarheid!

Cortijo del Sueño is een voormalige boerderij in the middle of nowhere, op het Andalusische platteland, heerlijk rustig en tussen olijfbomen gelegen. Echter een uitstekende uitvalsbasis om steden zoals Granada, Cordoba, Malaga en eventueel zelfs Sevilla te ontdekken. Het ligt in het hart van Andalusië. Kamers zijn prima ruim en prima schoon. Elke dag ontbijt buiten superlekker! Rob en Ibolja ontvangen hun gasten hartelijk en zijn ook gezellige mensen voor een goed gesprek in de avond. Als je geen zin hebt om te koken, kunnen zij een heerlijke maaltijd in elkaar draaien, wel een dag vantevoren aangeven. Zwembad is superheerlijk en broodnodig in de hete Andalusische zomers. En een pluspunt is de vrolijke beestenbende die bestaat uit 4 honden en een aantal katten. Eén van de honden - Chico - is een druk baasje die veel blaft, maar smelt voor je zodra je hem een beetje aandacht geeft:-) Kortom, niks op aan te merken, gewoon boeken en je beleeft je eigen Andalusische droom!!!

Gereisd met partner in juli 2013

• 10Marian13-06-2014

Hier moet je zijn!

Heerlijke b&b, leuke eigenaren met leuke verhalen/gesprekken en tips voor de omgeving(fantastische flamenco avond in het dorp). Centrale ligging dus overal makkelijk te komen. De kamer was superschoon, badkamer ook en het ontbijt op zelf gewenst tijdstip. Ook een dagje bij het huis blijven is prima, lekker zwembad. Heel rustig, tussen olijfbomen. We zijn 11 dagen geweest en geen spijt van.

Gereisd met partner in mei 2014

• 9Finn16-01-2014

Een mooi B&B, fijne locatie en bezienswaardigheden

Bed and Breakfast Cortijo del Sueño* in Iznájar (Spanje) bezocht in november 2013. Ondanks het wat koudere weer een fijne tijd gehad. Een fijne kamer en gezellige woon-eetruimte. Heerlijk ontbijt en 2 fijne mensen. Het meer en plaatsje Iznájar en Rute bezocht. Er is voldoende mooie natuur en via goede berijdbare wegen zijn Malaga, de kust, Granada, Cordoba, Priego de Córdoba, Servilla.

Alleen gereisd in november 2013

• 10alain19-09-2013

Heerlijk

B&B Cortijo del Sueno is zeker een aanrader. Alles is er prima in orde, leuke tuin en super zwembad. Het ontbijt is heel verzorgd en heeeeel smakelijk. Ook is er een menukaart voor de kleine en grote honger te stillen. Dit alles wordt met veel liefde gemaakt en opgediend. Ibolja en Rob zijn lieve mensen die hun B&B uitbaten met passie en dit alles in een prachtige omgeving.

Gereisd met partner in september 2013

• 10M Dijkmans04-06-2013

Geweldige B&B!

Ons verblijf van 5 dagen was fantastisch! Fijne kamer, goed bed, schone badkamer en een heel mooi zwembad. Een paar keer genoten van de kookkunsten van Ibolja en de service van Rob. Mensen met hart voor hun "droom"! Geven je tips en advies en iedere avond was er tijd om je verhaal te doen. Heerlijk thuiskomen bij 2 gastvrije mensen.

Gereisd met partner in mei 2013

Bed and Breakfast Cortijo del Sueño info