We hebben een aantal aanbieders voor Iznájar voor je op een rij gezet:

Reviews over Iznájar

Prachtige omgeving.

Annet en Frenk
    3-8-2016

Er zijn weinig leuke terrassen, waar je een lunch buiten kunt gebruiken. Het plaatsje is wel erg mooi. Je moet wel goed ter been zijn, omdat veel straatjes steil omhoog lopen. Er is een prachtig meer. Echt de moeite waard, om dit plaatsje te bezoeken.

Gereisd Met partner in juni 2016

Klein en rustig Spaans dorpje

H. Beerens
    24-6-2015

Klein dorpje met voldoende winkels voor dagelijkse boodschappen en restaurantjes. Beetje cultuur met een burcht, mooie kerk, rustige straatjes. Dorpje ligt tegen een heuvel dus veel trappen en of redelijk steile wegen.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Klein maar fijn!

Marian
    13-6-2014

Klein dorpje, leuke avond beleefd op "dorpsplein", nog ruimte voor meer initiatieven maar ook wel lekker dat het niet te veel toeristisch is! Niet alle restaurants aan te raden, naast brug Iznajar wel lekker restaurant. Enorm groot stuwmeer.

Gereisd Met partner in mei 2014

Mooie rustige omgeving

Muntjes
    1-6-2014

Het stadje ligt tegen een berg. Er zijn grote hoogte verschillen. Ook met de auto te bereiken. Mooi Spaans, wit stadje, in een prachtige omgeving van olijfbomen. Vanuit hier goed te rijden naar Granada en Cordoba.

Gereisd Met partner in Wed Apr 23 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Meer Iznájar is fraai

Ria
    1-6-2014

Plaatsje is leuk om te bezoeken, kasteel is te bezichtigen en na afloop een drankje met een tapa bij het 'blauwe potten' tapas barretje. Zwemmen in het meer wordt afgeraden vanwege de olijfteelt aldaar.

Gereisd Met partner in mei 2014
Iznájar scoort een 8,7 uit 10, op basis van 60 reviews