Hotel TUI Family Life Islantilla

Hotel TUI Family Life Islantilla
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor TUI Family Life Islantilla voor je op een rij gezet:

49 reviews over Hotel TUI Family Life Islantilla in het Nederlands

Kindvriendelijk, weinig tot geen nederlanders

Jacintha
7-5-2018

Prachtig hotel met uitzicht op zee. Strand is alleen maar de boulevard oversteken en je bent er.

Het hotel is zeer kindvriendelijk. Er worden veel activiteiten georganiseerd en een paar keer per dag komen er een verkleedde hond en beer langs het zwembad. Personeel heel vriendelijk.

Heel groot hotel, maar geen enkele nederlander gezien. Veel engelsen en spanjaarden.

Wat tegenviel was het binnenzwembad. Dit zat in een welness complex. Je moest er extra voor betalen. Badmutsen verplicht (ook moeten kopen). Binnenzwembad klein en koud. Bubbelbad wel lekker warm, maar mochten geen kinderen in. De zwembaden buiten waren heel mooi, maar wel koud. Opblaasattributen (luchtbedden, etc) mochten niet in het zwembad. Jammer voor de kinderen.

Eten vond ik niet echt fantastisch, maar wel de hele dag door via een snackbar. Dat was goed geregeld.

Het hotel en de tuin zijn wel prachtig!

Let op: Hotel is nog lang niet TUI-waardig.

Bob Grol
1-3-2018

We hebben dit hotel geboekt omdat we van lekker eten houden en dat een belangrijk deel is van de avondpassering en volgens het hotel zou het gerenoveerd zijn. Het is geen "hacienda-achtige omgeving" maar is het een overgenomen hotel en niet gerenoveerd. In de kantine, walmende bakplaten met kromgetrokken vlees en nog slechtere witte en koude rode wijn uit een tap. Ontbijt bestaat uit veel Brits voedsel zoals bonen, gebakken varkens- en bloedworst, eieren en zoete yoghurt. Zeker niet het romantische- en culinaire label van Family Life . Geen gezellig dorpje, geen bakkertje, Thea's coffeeshop is een hoekje in het dranken-servicepunt met betaalde koffie. Het personeel is super vriendelijk! Tip: restaurant La Bodeguita van het hotel is geweldig!

Alleen leuk met kinderen

Kim
25-5-2017

Dit hotel is alleen leuk als je met kinderen bent, want er zijn alleen maar heel veel gezinnen met kinderen, vooral Engelsen. Verder is het een mooi en netjes hotel. Een rustig plaatsje, fijn strand. Maar verder ook niks te doen

Mooi gelegen. Fijne locatie.

Ineke
10-5-2017

Het eten is prima. Vriendelijk personeel. Ligging aan boulevard met geweldig strand, vraagt gewoon om lange wandelingen. Dicht bij klein winkelcentrum. In het voorseizoen is het een rustige omgeving.

Oude reviews (archief)

zeer aangenaam verblijf

Dujeu Mieke
19-9-2016

ondanks de grootte van het hotel(480kamers) verliep alles vlot, van inchecken in het hotel tot het aanduiden van de tafel( je hoeft niet zelf te zoeken naar een tafel) in het restaurant, alles verliep vlot, zeervrciendelijk personeel, zeer kindvriendelijk, vele mogelijkheden van animatie, zeer goed eten, je kon op 2 plaatsen in het restaurant eten halen dus zeer zelden aanschuiven aan tafel

Als je van je rust houdt...

DC
5-1-2014

Mooi hotel, prachtig gelegen aan de boulevard. Alleen vertier zal je verderop moeten zoeken. Islantilla is een rustig plaatsje met een klein aantal winkels.

Mooi hotel, omgeving iets minder

hallomarina
9-12-2010

Mooi hotel, we hadden een huur auto en daardoor veel gezien. De omgeving vonden wij wat minder. Dor en droog. Wel een aanrader als je van rust en ruimte houdt.

Collosaal!!

patty
13-10-2010

Zeer groot hotel, ongezellig, ligging goed naar het strand, klein winkelcentrum met restaurants, maar in het naseizoen bijna alles dicht.

Je hebt een huurauto nodig om de omgeving te verkennen.

mooi maar saai

Paula
11-5-2010

Mooi en goed onderhouden, maar totaal niets te doen. Leeg strand, lege boulevard, restaurantjes soms nog niet open. Geen excursies, geen hostess.

Totaal NIETS in de keuken. Kon je bijhuren en arriveerde pas de volgende avond.

Voor de rust en het strandwandelen: heerlijk!

Prima familiehotel

Rick
24-8-2009

Mooi aangelegd hotel, direct aan een heerlijk strand (catamaran en surfplankverhuur tegen scherpe prijzen!). Nette ruime (bad)kamers niets op aan te merken, dagelijks grondige schoonmaak en schone handdoeken. Sportfaciliteiten in de vorm van paddle- en tennisbanen. Ontbijt is prima en veelzijdig. Diner kan beter. Handdoekenleggers bij de bedjes bij het zwembad blijft een probleem. Wordt niets aan gedaan. Spaanse animatie team niet bruisend van de energie, alleen tijdens een clubdance van ± 10 minuten. Zijn hoofdzakelijk met zichzelf bezig om zo populair mogelijk over te komen. Receptie is niet functioneel, zit geen structuur in. Spreken nauwelijks Engels of begrijpen je niet. Er staat netjes een rij met wachtende, maar als een brutale spanjaard naar voren loopt wordt die desondanks gewoon geholpen. Ze weten het dan allemaal niet meer en lopen als een kip zonder kop in de rondte. Treden niet op. Bezoek aan Sevilla en Huelva is aan te raden. Mooie steden, Sevilla heeft veel cultuur en

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TUI Family Life Islantilla in Islantilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TUI Family Life Islantilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel TUI Family Life Islantilla scoort een 7.75 uit 10 op basis van 51 reviews.