Hotel SENTIDO Ama Islantilla

8Fantastisch

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Islantilla

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 510p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8Fantastisch

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

Vanaf Hotel Sentido Ama bij Islantilla ga je met een treintje naar het strand. Er wordt geen entertainment aangeboden, maar er is wel een zwembad bij het hotel. Ben je toe aan totale ontspanning, maak dan gebruik van de wellnessvoorzieningen. De grens met Portugal is vlakbij dus pak de (huur)auto en ga op pad.

177 reviews over Hotel SENTIDO Ama Islantilla

• 2019
    9Tiecken15-09-2019

Super vakantie met een mooi,schoon en grote hotel kamer uitstekende service met vriendelijk personeel . Zeer gevarieerd en lekket eten. De shuttle service is ook prima geregeld naar het centrum en de zee

Gereisd met partner in september 2019

• 7Rob Draak12-09-2019

Jammer bij van zo'n mooi appartement.

Toilet in appartement (5) had geen luchtafvoer, maar verspreide zich door het gehele appartement. Wat mij betreft geen 4 ster waardig. Weet niet hoe de andere appartementen en hotel kamers zijn.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8H10-09-2019

FANTASTISCH !!!

Tijdens je verblijf heb je gratis beschikking over een badlaken.Twee zwembaden, 1 wat rustiger, andere meer voor animatie en kinderen. Een uitgebreid ontbijtbuffet, waarbij het personeel je smerige bord binnen no-time weer weg haalt. Personeel is overal even vriendelijk. Het treintje tussen het dorpje/strand en het hotel is ideaal. Voor ons prima (korte relaxvakantie bij strand en zwembad) Mocht je wat meer van de omgeving willen zien, zou ik een huurauto wel aanraden. Ons appartement was ontzettend schoon, voorzien van een volwaardige keuken ( serviesgoed zou iets meer mogen zijn), oven,vaatwasser. Ook een strijkplank, strijkijzer en zelfs een wasmachine !! zijn aanwezig. Bedden sliepen heerlijk !! Fijne badkamer met fohn. Kluisje in de slaapkamerkast. Heerlijk balkon. Appartement aan straatkant,gezellige drukte,niet storend. Tijdens ons verblijf hebben wij geen last gehad van ongedierte (wespen, muggen enz.) Voor herhaling vatbaar !!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Edgar Zegveld Rakim07-09-2019

Voor de 2e keer geweest, fantastisch

Gewoon gegaan en zelf ondervinden

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Janny en joop05-07-2019

Prima week gehad.

Prachtig hotel met heel vriendelijk personeel . De kamer was fantastisch met ontzettend goede bedden.

• 8Eliane28-06-2019

Goed te doen

Heel mooi en groot appartementencomplex !! Vooral netjes en schoon erg fijn !dagelijks nieuwe handdoeken en je bed word ook nog eens elke dag opgemaakt! Vriendelijk personeel, wat je graag zo goed als zij kunnen je willen helpen. Rustige omgeving. Met een treintje dat elk uur rijdt van het appartementencomplex kun je gratis naar een klein winkel gedeelte of het strand en daar kun je dan ook weer mee terug. Het eten in het appartementencomplex is goed niet te veel keus maar ook zeker niet te weinig. Een huur auto is wel aan te raden want heel veel in de buurt is er niet om echt te kunnen winkelen bijvoorbeeld. Kort om wij hebben een heerlijke rust vakantie gehad en kunnen er weer vol tegen aan!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 8Hans27-06-2019

Goed verblijf!

Prima hotel . Vriendelijk / provisionele staff. Goed ontbijt ,mooie kamer / douche / bedden. Uitdagende golfbaan in de buurt, auto huren is een must.

• 9toorn21-06-2019

geweldig

Fantastisch geheel, meer dan een goed ontbijt, geweldig app. met dagelijkse schoonmaak, nieuwe badlakens en om de dag schone lakens. Ligt afgelegen dus een huurauto is wel noodzakelijk als je wat meer van de omgeving wilt zien. Gehele complex is zeer goed onderhouden. Over het eten kan ik niet oordelen want wij hadden logies ontbijt. In het centrum kun je zeer goed, lekker en goedkoop eten. Medewerkers bij de receptie zouden wat praktischer kunnen reageren. Zo had ik gevraagd naar een bepaald appartement, zelfde als vorig jaar wat onder voorbehoud was toegezegd. Helaas was dit toch verhuurd terwijl er voldoende appartementen beschikbaar waren, jammer. Uitleg waar het appartement zich bevond was matig. Het zou op de 1e verdieping zijn aan de straat zijde maar was op de begane grond aan de zwembadzijde. dat was dus zoeken. Op mijn vraag naar laat uitchecken i.v.m. ziekte van mijn partner was het antwoord dat kost € 25. slechte service

• 8Carin08-06-2019

Goed maar voor mij eenmalig

Accommodatie zelf is prima. Ruim, schoon appartement met mooi ruim balkon. Prima bedden. Ruime sober ingerichte keuken; geen keukendoeken en geen schilmesje (te gevaarlijk volgens personeelslid, er lag wel een groot mes, waar ik me mee sneed ;-). Verder vriendelijk en behulpzaam personeel. Parkeren kan in de buurt op straat; op eigen terrein is genoeg plek, maar mag alleen tegen betaling. Mooie zwembaden met genoeg ligbedden en prima handdoekenservice. Voor binnenzwembad had je een badmuts nodig . Goed uitgebreid ontbijtbuffet, m.u.v. kwaliteit brood; te weinig bruin brood. De directe omgeving is weinig indrukwekkend. Door grote privé resorts weinig mogelijkheden om even een leuke rondwandelingen te maken in de buurt. We hebben een fijn weekje vakantie gehad, maar hoeven hier niet weer naar toe. Daarvoor vinden we de omgeving te weinig aantrekkelijk en zijn de afstanden naar mooie plekken in Andalusië te ver rijden.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 9Jikke08-05-2019

Heerlijke vakantie gehad met onze baby.

Een prettig hotel met een heerlijk appartement! Het wordt erg goed schoon gehouden, behulpzame medewerkers. Ik zou er zo weer heen gaan! In de buurt is niet heel veel te doen (voor ons geen probleem met een baby) maar met een (huur)auto genoeg te bereiken.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenFast food, Glutenvrij, Lunchpakketten, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Broekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden