Hotel SENTIDO Ama Islantilla

KinderhotelWeer vandaag25°13°
Hotel SENTIDO Ama Islantilla
7,8

Vanaf Hotel Sentido Ama bij Islantilla ga je met een treintje naar het strand. Er wordt geen entertainment aangeboden, maar er is wel een zwembad bij het hotel. Ben je toe aan totale ontspanning, maak dan gebruik van de wellnessvoorzieningen. De grens met Portugal is vlakbij dus pak de (huur)auto en ga op pad.

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Ama Islantilla voor je op een rij gezet:

166 reviews over Hotel SENTIDO Ama Islantilla in het Nederlands

Goed maar voor mij eenmalig

Carin
8-6-2019

Accommodatie zelf is prima. Ruim, schoon appartement met mooi ruim balkon. Prima bedden. Ruime sober ingerichte keuken; geen keukendoeken en geen schilmesje (te gevaarlijk volgens personeelslid, er lag wel een groot mes, waar ik me mee sneed ;-). Verder vriendelijk en behulpzaam personeel. Parkeren kan in de buurt op straat; op eigen terrein is genoeg plek, maar mag alleen tegen betaling. Mooie zwembaden met genoeg ligbedden en prima handdoekenservice. Voor binnenzwembad had je een badmuts nodig . Goed uitgebreid ontbijtbuffet, m.u.v. kwaliteit brood; te weinig bruin brood. De directe omgeving is weinig indrukwekkend. Door grote privé resorts weinig mogelijkheden om even een leuke rondwandelingen te maken in de buurt. We hebben een fijn weekje vakantie gehad, maar hoeven hier niet weer naar toe. Daarvoor vinden we de omgeving te weinig aantrekkelijk en zijn de afstanden naar mooie plekken in Andalusië te ver rijden.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijneckermann.nl

Heerlijke vakantie gehad met onze baby.

Jikke
8-5-2019

Een prettig hotel met een heerlijk appartement! Het wordt erg goed schoon gehouden, behulpzame medewerkers. Ik zou er zo weer heen gaan! In de buurt is niet heel veel te doen (voor ons geen probleem met een baby) maar met een (huur)auto genoeg te bereiken.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijneckermann.nl

Fantastisch hotel met vriendelijk personeel

Y. Onink
22-4-2019

Zorg voor vervoer of huur een auto. Want er is in de nabije omgeving niet echt iets te doen. Of je moet van golfen houden! Het appartement is fantastisch. Grote bedden die heerlijk liggen. Alles prima schoon.

Het buffet viel ons wat tegen. Veel vis en elke dag hetzelfde. Ook het eten in het centrum is niet zo speciaal. Maar als visliefhebber kom je wel aan je trekken.

De zwembaden zijn super zowel binnen als buiten.

Niet al het personeel kan Engels...

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Middelmatige boel

Lars manshoven
17-4-2019

Apartementen ruim.... Eten middelmatig, veel te druk Personeel vriendelijk! Zwembaden eerste dagen gesloten. Geen ligbedden en parasols aan het strand

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Supervakantie zeker voor herhaling

Adriaan
20-11-2018

Sentido Ama is prima hotel-appartement Verbleven in appartement zeer luxe schoon en iedere dag handdoekwissel en schoonmaak Hadden halfpension eten was zeer goed zowel smorgens als savonds vooral de fruits de mer avond was super Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk Shuttle naar mooi strand met gratis ligbedden leuk winkelcentrum aan de wandelpromenade.Hebben fietsen gehuurd was redelijke klim terug vanaf strand.Ook leuke restaurants in de buurt vooral in nabijgelegen Antilla Wat ook opviel ondanks dat het gehele complex vol zat was het er zeer rustig zeker ook snachts. Alleen weinig animatie als je daar van hou.

erg fijn.

Marion
15-10-2018

Mooi complex, wat verder van zee. Maar er is een treintje. Fijn voor rustzoekers of golvers.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Kan veel beter!

Cor
13-10-2018

Hotel ligt afgelegen. Huurauto is een pré om de omgeving te kunnen zien. Kamers prima. Schoonmaak idem. Eten beneden de maat. Ontbijt goed, maar warm buffet is lauw en eentonig. Thomas zwaait er nu de scepter. Het hotel is niet goedkoop en wat er geboden wordt staat niet in verhouding met de prijs. Geen vier sterren hotel. Thomas zal eerst een slag moeten maken willen gasten hier voor de tweede keer terug komen. Er valt nog veel te verbeteren. Bereid je voor: als je je huurauto wil parkeren in de ondergrondse parkeergarage, dan betaal je daar 12,50€ per dag voor. Bizar, want de garage staat daardoor bijna leeg. Thomas, dit zijn woekerprijzen en geen service voor je gasten waar jullie zo prat op gaan. Misschien ook eens overwegen om het zwembad te verwarmen. Is ijskoud en niet alleen in oktober

Gereisd Met partner in oktober 2018

Fantastisch. Wij zijn hier voor 2e keer in oktober

Ed
10-10-2018

Helemaal top. Iets meer algemene informatie op de kamer /appartement

Gereisd Met partner in oktober 2018

tori
5-10-2018

Verbleven 1 week in een geweldig appartement met 2 slaapkamers grote woonkamer en balkon. Alles super schoon met elke dag schoonmaak met nieuwe bad- en handdoeken en om de dag schone lakens. Resort ook prima met groot zwembad waar ruim voldoende ligstoene zijn. Hadden ontbijt geboekt dat super was. Je kunt het niet opnoemen of het was daar aanwezig. Personeel heel vriendelijk en behulpvaardig. Ik weet niet hoe de all-in formule was omdat we die niet geboekt hadden maar die kan niet minder zijn. De klacht van sommige mensen dat de eetzaal te klein was is verzonnen er waren 2 ruim voldoende eetzalen met voldoende tafels, er was altijd wel plaats. Sommige mense klagen soms om het klagen zelf, zo was er iemand die het hotel slecht beoordelen omdat het vliegtuig te laat ging. Het hotel ligt wat afgelegen dus een huurauto is wel makkelijk. Kun je ook lekker genieten van de restaurants in het centrum, heel goedkoop. Wij komen zeker terug

Gereisd Met partner in september 2018

Heerlijk

Bob
29-9-2018

Wij vinden het daar heerlijk. Verwacht niet dat je wordt vermaakt. Dat moet je zelf doen. Het is lekker rustig, mooie zwembaden en een heerlijke kamer. Eten is prima. Om ff uit te rusten is het daar lekker. Ook een fijn strand, waar je met het treintje naar toe wordt gebracht.

Gereisd Met partner in september 2018

• Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenFast food, Glutenvrij, Lunchpakketten, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Broekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Ama Islantilla in Islantilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Ama Islantilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.