Appartement Islantilla

15 reviews over Appartement Islantilla in het Nederlands

Een aanrader!

Pierre Cools
5-10-2018

Een prachtig en volledig ingericht appartement waar het je aan niets ontbreekt. Dat kom je niet vaak tegen, alsof je thuis bent maar dan in een mooie omgeving met een heerlijk klimaat! Ook op het ontbijt valt niets aan te merken. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aanrader !

Familie van der Muuren
20-5-2018

Dit appartement is echt een aanrader. Wij zijn er geweest in april 2018 en ondanks dat het weer soms wat tegen zat hebben we ons prima vermaakt. Het appartement is netjes en ruim ingericht. Er is nagedacht over de meubels die geplaatst zijn, geen goedkope stoelen, maar comfortabele stoelen en banken. Bedden slapen prima en waren opgedekt toen we aankwamen. Verder beschikt het appartement over een wasmachine, droger, vaatwasser en oven, wat het verblijf net wat luxer maakt. Dat je gebruik maakt van de service van het hotel is helemaal ideaal. Regelmatig nieuwe handdoeken, handdoeken aan het zwembad en gratis gebruik van de zwembaden, sauna en fitnessruimte. Het contact met Cindy ( daar bekend als mevrouw van Donkelaar) verliep snel en soepel. Met vragen konden we bij haar terecht en was er snel antwoord. In het appartement heeft zij ook nog allerlei tips liggen voor een dagje weg. Kortom; topvakantie en voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2018

Een prima verzorgd verblijf op een prachtige plek

Remco en Heleen
1-11-2017

Het appartement is keurig verzorgd en schoon. Ook de faciliteiten van het appartementencomplex zijn prima voor elkaar. We reisden met twee kinderen in de leeftijd van 2,5 jaar en 10 weken en dit was prima te doen. Met name de zwembaden, zowel binnen als buiten, waren een succes. In de nabije omgeving van het appartement kunnen gemakkelijk boodschappen worden gedaan, zodat zelf gekookt kan worden. Een aanrader hierbij is om verse vis te halen en dit zelf te bereiden. De verse vis wordt gewoon in de supermarkt aangeboden en schoongemaakt. Klein minpuntje wat betreft het keukengerei zijn de koekenpannen, waarvan de bodem eigenlijk niet meer kan dienen om in te koken. We hebben dit opgelost door een andere pan als alternatief te kiezen. Verder is de keuken overigens keurig voorzien van alle benodigdheden (oven, magnetron, koffiezetapparaat en waterkoker). Mits van een huurauto voorzien, dient deze locatie uitstekend als uitvalsbasis voor mooie uitstapjes naar zowel Spanje (Andalusië) als Portugal (De Algarve). Denk hierbij bijvoorbeeld aan Ayamonte en de onovertroffen stad Sevilla in Spanje. Maar denk ook aan schilderachtige stadjes als Tavira en Lagos in Portugal. Tot slot nog de credits voor Cindy. Altijd bereikbaar en bereid om je van dienst te zijn. Helemaal top Cindy. Dank je wel!

Gereisd Met partner in oktober 2017

Heerlijk verblijf!

Yvon Rila
14-9-2017

Mooi appartement heerlijk gelegen op rustig park vlakbij het strand ! Zwembad op het park ,bubbelbad en sauna. Golfbaan naast het park.

Gereisd Met vrienden in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig appartement op prima locatie

John
19-6-2017

Reisafstand vanaf Faro/Sevilla prima te doen (huurauto zeker te adviseren). Contact met Cindy heel prettig, altijd beschikbaar om vragen te beantwoorden en actie te ondernemen als er iets geregeld moet worden. Er zit een duidelijke beschrijving van alle voorzieningen en wat de omgeving voor mogelijkheden biedt. Aanrader als je uit eten gaat wat ons betreft: El rincon de Lola tapas (ziet er misschien op het 1e gezicht goedkoop uit, maar kijk daar even doorheen. Echt heerlijk gegeten. )Appartement ruim, leuke inrichting en voorzien van alle gemakken. Heerlijk ontbijten op het balkon met uitzicht over de golfbaan en in de verte nog zeezicht. En vanuit de keuken kijk je over het zwembad uit. We hebben opnieuw geboekt, dat zegt genoeg. Minpunten: er is wel een parkeerplek in de garage, maar doordat de buurman daar permanent een vrij groot voertuig heeft staan, is het wel een smal plekje. Dit is op te lossen door gewoon buiten te parkeren, prima oplossing. Als je gewend bent topless te zonnen dan moet je niet bij het zwembad gaan liggen, daar wordt je op aangesproken, is niet gewenst.

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Heerlijk!

Frank en Johanna
24-4-2017

Frank en Johanna Al vele jaren zijn wij bekend met AMA/Marble. Het is voor ons een fantastisch logeeradres, zeker nu we het appartement van Cindy mogen huren. Het app. is voor ons geweldig, lekker ruim en van alle gemakken voorzien. Wij hopen dan ook dat wij hiervan nog jaren gebruik mogen maken. Het maakt ons heel gelukkig. Wij houden van het strand, de oceaan en alle gemakken van het resort, als je daarvan gebruik wilt maken, hetgeen Cindy geweldig heeft geregeld. Kortom voor ons wordt dit, indien mogelijk, een vast vakantieadres. Wij zijn heel tevreden! Het voldoet aan al onze wensen.

Gereisd Met partner in april 2017

fantastisch !

fam Noeninckx
13-4-2017

Op goed geluk hebben we dit appartement zeer last minute voor een week geboekt. We hadden geen idee wat we konden verwachten. Wel.....het heeft onze stoutste verwachtingen overtroffen. Bij aankomst aan de receptie lag alles klaar , op het appartement een fles cava als welkom ..zeer attent. Het appartement heeft alles om een geweldige vakantie te beleven , niets op aan te merken !! De voorbije week bijna geen gasten in het hotel dus heel rustig bij zeer mooi weer . Handdoeken aan t zwembad , drankjes aan de bar , vragen aan de receptie ... geen enkel probleem voor het personeel. 's morgens een leuke wandeling op de eindeloze promenade van La Antilla , nadien un café con leche aan de strandbar in 't zonnetje...life's good ...inkopen doen bij de Mercadonna en heerlijk eten op het appartement of in de restaurantjes ( vis en vlees ) in de buurt . Een bezoekje aan Sevilla is zeker de moeite waard . We hebben een fantastische vakantie achter de rug , de batterijen zijn terug opgeladen . Cindy is een top gastvrouw die zeer snel een antwoord klaar heeft op al je vragen . Cindy , van harte bedankt en tot ziens !!!

Fam Noeninckx , Antwerpen , België

Gereisd Met partner in april 2017

Geweldig!

Fam van Halen
5-1-2017

Prachtig appartement. Schitterend resort. Alle faciliteiten gratis. Gratis overal WiFi. Perfecte service van de eigenaresse. Heerlijke Spaanse omgeving. Prachtig strand. Prachtige golfbaan met flinke korting op de greenfee. Heerlijke van tapas en cultuur kunnen genieten. Een aanrader en voor ins voor herhaling vatbaar! We hebben voor de zomer.2017 weer geboekt.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Schitterend appartement met uitstekende service

Jurgen Slangen
6-12-2016

We hadden met 4 man geboekt om een lang weekend te golfen. Bij aankomst troffen we een schitterend en net onderhouden appartement aan. Tevens stond er, heel attent, een fles wijn gereed ter ontvangst. Het complex waarvan het appartement deel uitmaakt heeft zeer goede faciliteiten en uitermate vriendelijk personeel. Uitdagende golfbaan met 3 lussen van 9 holes met fraaie panorama's. Kortom hier ga ik zeker nog een keer gebruik van maken; een echte aanrader!!

Gereisd Met vrienden in december 2016

Super!!

Fam. Poot
30-10-2016

Net terug van weekje Spanje in het super appartement in Islantilla. Mooi ruim appartement wat van alle gemakken is voorzien. Zeer goede service van de eigenaresse. Het appartement is een onderdeel van het mooie complex van AMA Hotels, je kunt/mag gebruik maken van alle faciliteiten van het hotel/park, zoals buiten en binnen zwembaden, sauna, fitnessruimte. Alles super geregeld!! Bij aankomst op Faro een auto gehuurd. Dit is zeker een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

• Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenFast food, Glutenvrij, Lunchpakketten, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Broekenpers, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Islantilla in Islantilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Islantilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.