Hotel Islantilla Golf Resort

Hotel Islantilla Golf Resort
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Islantilla Golf Resort voor je op een rij gezet:

32 reviews over Hotel Islantilla Golf Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Fantastische golfbaan

Golfroos
25-6-2016

Door de 27 holes speel je elke dag een andere combinatie. Is niet gemakkelijk ! Prachtig onderhouden. De golfclub ligt tegenover de ingang van het hotel. Lekker lunchen bij de italian lounge. De Paco sandwich is een aanrader.

Zeer vriendelijk personeel. We hadden half pension. Heerlijk Spaans eten, zeer gevarieerd. Goede bedden. Prima zwembad met gezellige poolbar. Leuke animatie.

Mooie islantilla beachclub met zwembad aan de boulevard. Op het strand kosten twee ligbedden met parasol slechts 9 euro per dag. Dat is bij de Heinekenbar op het strand.

Elk half uur rijdt een treintje van het hotel naar het strand. De halte is bij de islantilla beachclub.

Vorig jaar en dit jaar een fantastische vakantie gehad in hotel islantilla golf resort. We gaan zeker terug.

Alfonso Caballero, Director Comercial, Director Comercial, 12-7-2016
Beste Golfroos, allereerst wil ik dank u voor uw vertrouwen in Islantilla Golf Resort, evenals hun loyaliteit op herhaal met ons terug uw vakantie dit jaar. Maakt ons erg blij om te ontvangen van een score zo prachtig, alsmede hun standpunten zo compleet en gevarieerd, uit de suggestie van Paco Sandwiches, aan de verscheidenheid van de golfbaan, uitstekende!. Ik wens hem volgend jaar weer ontvangen, de beste groeten uit Spanje.

Prijs/kwaliteit verhouding is prima

M.Roelofsen
31-1-2016

Het hotel is m.b.t de kamers gedateerd, en zou een upgrade kunnen gebruiken.

Het eten is prima met voldoende variatie.

De golfbanen zijn erg mooi en goed onderhouden.

Alfonso Caballero, Director Comercial, Director Comercial, 12-7-2016
Lieve Roelofsen, we hou van het lezen van de opmerkingen als die van u, waar tevredenheid met onze veld van Golf en voedsel zitten vol. Op zoek naar u opnieuw welkom bij Islantilla Golf Resort, vriendelijke groet ontvangen.

goede golfvakantie

de Pijper
11-11-2015

Hotel is netjes, schoon, maar verouderd en matig onderhouden, echter niet storend. Ruime kamers/balkons, brede bedden. Gevarieerde uitzichten, vnl op de golfbanen. Personeel vriendelijk: de meeste spreken ook Engels. Restaurant: ruime keuze, de hoofdgerechten vis/vlees zijn matig van smaak. Fruit en sandwiches voor overdag tegen betaling! De drankjes en snacks kunnen direct worden afgerekend (cash of pin) of aan het eind van het verblijf (creditcard nummer opgeven). Het Clubhouse/Italian lounge/shop/golfreceptie/terras met mooi uitzicht op de golfbanen, staat aan de overkant. Buiten het golfen is er in de plaats zelf in november helemaal niks te doen, ook niet aan het strand. Allemaal onbewoonde flats/huizen, ook langs de mooie/brede fairways. Golfsets kunnen gehuurd worden, ca. € 50 p.w. Een gerenommeerde Spa is in hotel AMA, ca. 300 m naar links.
Alfonso Caballero, Director Comercial, Director Comercial, 12-7-2016
Lieve Pijper, we houden van feedback zo compleet en professioneel als u, omdat zij van groot nut zijn voor toekomstige klanten, die ons, evenals ons bezoeken, en om meer als het past onze service. Dank u voor uw opmerkingen over ons personeel, de kwaliteit van voedsel, Golfbaan en amplitude en schoonmaak van uw kamer, door wat we u opnieuw verwachten wanneer u wilt. Jou oprecht het team van Islantilla Golf Resort.

Redelijk hotel, maar niet echt geweldig ( oud) Meeste personeel vriendelijk. Mooie golfbaan maar greens erg slecht. Het AI ( drankjes bij eten) Nooit doen. Je betaald €11 p.p en krijgt een halve fles wijn p.p terwijl een lekker flesje €9,50 kost????? Eten redelijk. Fijne vakantie gehad maar niet een hotel waar we nog terug komen.
Alfonso Caballero, Director Comercial, Director Comercial, 12-7-2016
Beste Henniemunsterman, dank u voor uw opmerkingen over uw verblijf in het Islantilla Golf Resort, omdat onze lieve gasten adviezen zeer waardevol voor ons, zijn omdat zij toestaan ons te verbeteren elke dag. Dank u voor uw opmerkingen over onze medewerkers, het voedsel en de golfbaan. U mededelen dat wij hebben verricht naar belangrijke verbeteringen aan de Groenen, dus we hopen voor een bezoek aan ons om te controleren in de eerste persoon kunt terugkeren. Warme groeten uit Spanje ontvangen

Perfecte golfvakantie gehad

f.kloppert
30-7-2015

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Je moet wel van golfen houden. Buiten de golfbanen is er niet veel te doen behalve het strand en de boulevard.

Eten ruim voldoende zowel ontbijt

als dinerbuffet

Alfonso Caballero, Director Comercial, Director Comercial, 12-7-2016
Lieve Kloppert, dank u voor uw opmerkingen in Zoover, evenals de goede waardering op ons veld van Golf en ontbijtbuffet en diner. Wachten u opnieuw in onze faciliteiten ontvangen, de beste groeten uit Spanje.

Heel goed golfhotel

Harrie Theuws
13-11-2012

Hotel Islantilla Golf Resort is een hele goede combinatie van een hele mooi 27 holes baan op een heel mooi landgebied met een heel goed hotel. Het restaurant is uitmuntend, een enorme variatie met eten, zowel het ontbijt als het avondeten. Ook de bediening is erg zorgvuldig en vriendelijk. Zeer klantgericht.

prima resort voor golfrers

mevrouw vorenkamp
15-4-2012

alle mogelijkheden incl. verwarmd zwembad.buitenzwembad.receptie zeer behulpzaam,prima golfterrein

Golfhotel

naam naam
23-3-2012

Hotel is helemaal ingericht op golfers. Het is gelegen op de golfbaan.

bijzonder vriendelijk personeel

rob de wit
5-12-2011

goed hotel en ons heeft vooral de golfbaan geinspireerd voor dat geld een mooie baan

Heerlijk relaxed golfen en goed eten

AGVermeulen
18-11-2011

Goed hotel gelegen aan de mooie 27 holes golfbaan. Ook een bezoek aan de beachclub zeker niet vergeten. Eten goed, meer dan voldoende en gevarieerd (zowel ontbijt als diner). Personeel heel behulpzaam, soms is het personeel in het restaurant wat chaotisch maar door hun vriendelijkheid (en je hebt vakantie) vergeef je ze dat snel. Vloerbedekking in de kamers mag hier en daar wel vervangen worden. Er is een gym maar stel je daar niet te veel bij voor. Wij waren hier al vaker en komen zeker nog terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Islantilla Golf Resort in Islantilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Islantilla Golf Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Islantilla Golf Resort scoort een 7.81 uit 10 op basis van 32 reviews.