Hotel Grand Hotel Puerto Antilla

Airport hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag25°17°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hotel Puerto Antilla voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Grand Hotel Puerto Antilla in het Nederlands

Prachtige plek voor een echte zonvakantie.

J de Jager
13-9-2017

Het hotel is prachtig. Groot, goed verzorgd en schoon. Het personeel spreekt voornamelijk alleen Spaans (behalve bij de receptie, daar ook Engels), maar is vriendelijk en met handen en voeten kom je een heel eind. Er is een handdoekservice bij het zwembad, waar je dagelijks schone handdoeken voor op de ligbedden kunt krijgen. De tuin is prachtig aangelegd, met veel waterpartijen en bruggetjes. 's Avonds prachtig verlicht. Op loopafstand zowel naar links als rechts (5 tot 10 min) meerdere restaurants, 2 supermarkten en een leuk winkelcentrum. Als je de tuin uitloopt, kom je direct op de boulevard langs het strand, waar 's avonds vele standjes en kraampjes uitgestald worden met allerhande koopwaar. Erg gezellig, geen opdringerige verkopers.

In het hotel zelf vooral veel families, voornamelijk Spanjaarden. Die gaan tussen 14.00 en 16.30 eten, dus dan heb je het zwembad nagenoeg voor jezelf. Hotelkamer ruim en schoon, iedere dag wordt gedweild en krijg je schone handdoeken en glazen. Goed koelkastje, waar voldoende in kan, elektrisch kluisje, waar je waardevolle spullen in kwijt kan. Mooi balkon. In naburige hotel is veel (lawaaierige) animatie en muziek, dit hoor je als je op het balkon zit (stoorde mij niet). Maar als je de schuifdeur dicht doet, hoor je hier niets meer van. Geen last gehad van geluidsoverlast 's nachts. Door goede verlichting in zowel tuin, hotel als op boulevard, prima om ook 's avonds laat nog over straat te gaan.

Qua zwembaden veel voorzieningen, waaronder drie kinderbaden met bij 1 ook speeltoestellen. Iedere dag toezicht door badmeesters, die ook te lang liggende spullen opvouwen en wegleggen, zodat er genoeg ligplekken zijn. Reserveren voor langere tijd terwijl je er niet bent wordt echt niet getolereerd.

Heerlijk hotel, met weinig nederlanders

anne
16-9-2014

Het hotel is prachtig gelegen aan het strand van de Costa de Luz (echter wat ver van het centrum van het stadje) en heeft 5 mooie zwembaden. De kamers (wij hadden een junior suite met zeezicht) zijn erg ruim en heel schoon. De bedden zijn comfortabel, zelfs de extra bedden voor de kinderen. Het is heerlijk dat er genoeg ligbedden in de tuin rond de zwembaden zijn (zelfs in het hoogseizoen!). De gasten zijn voornamelijk spanjaarden (en portugezen) en een handvol noord-europeanen. Wij vonden het hier heerlijk vakantie houden, met alle faciliteiten, maar zonder de overbevolking van de costa del sol.

Minpunt vonden wij de enorme eetzaal (overigens kun je ook buiten eten) met het buffet. Het eten is zeker geen afspiegeling van de spaanse keuken. Gelukkig waren er rond het hotel genoeg mogelijkheden om heerlijk te eten voor een betaalbare prijs. (en wellicht in het stadje ook maar daar zijn wij de 5 dagen dat wij er verbleven niet geweest). In het hoogseizoen is Wifi overbelast.

prima hotel

K Hofmans
29-6-2009

fijn hotel, redelijk rustig gelegen, ruim opgezet en ook de kamers zijn heel ruim en netjes onderhouden. fijn balkon met zeezicht

meeste toeristen zijn spaans ( en als er voetbal is kan je dat merken :-))

makkelijk bereikbaar vanaf Faro, een auto is wel handig om de streek te verkennen

ruim opgezet ontbijtbuffet

2007

Wij zijn hier in mei 2005 geweest en vonden het super. Een hele mooie kamer met zeezicht. Woon en slaapgedeelte is gescheiden door een schuifwand. Een hele luxe badkamer en 2 tv's. Personeel was zeer vriendelijk en het hotel is minimaal de 4 sterren waard. De omgeving is wel rustig maar dat vonden wij niet erg.

2005

prachtig hotel, ruime nette kamers en mooie ligging. Eten echter ver beneden 4 sterren niveau, eentonig en lauw.

zeer mooi hotel

Pim Dings
22-3-2005

zeer mooi hotel.En vooral de suite met zeezicht. Dat is de meerprijs wel waard en vooral als je ´s ochtend de gordijnen open doet. Wij zijn er september 2004 geweest. Nog 28 graden! Mooi zwembad. Klein dorpje maar wel met Burger King. Zeer vriendelijk senl personeel. De ligging is zeer goed om Portugal te verkennen en de `binnenlanden` van Spanje. de gehele vakantie een auto bijhuren of via het reisbureau is aan te raden. Het is wel een hotel waar veel Spanjaarden rond die tijd dat wij er waren verbleven. Als je een kamer voor een dag wilt bijhuren is het vrij prijzig. Houdt ook rekening mee de autohuur of het per dag gaat of per 24 uur. Het kan dan goed zijn dat je een volledige dag moet bijbetalen. En het uur tijdverschil als je land in Portugal

2004

Eerlijke cijfers!! Fonkelnieuw hotel

Rob en Loes
3-9-2004

Eerlijke cijfers!! Fonkelnieuw hotel. Zeer stijlvolle architectuur voor zowel gebouw alsook interieur (tot in elk detail). Voor de bourgondiers onder u: Heerlijke geraffineerde gerechten, eerste kwaliteit ingredienten, fantastische wijnkaart en personeel met echte vriendelijkheid. Hier ga je naar toe voor gedistingeerde stijl, rust en voor de eet-verwennerij want dat is echt genieten! We hebben zelf via Touroperator geboekt.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Hotel Puerto Antilla in Islantilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Hotel Puerto Antilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.