We hebben een aantal aanbieders voor Islantilla voor je op een rij gezet:

Zonuren6h6h8h8h10h11h12h11h9h7h6h5h
Zeewatertemp (℃)15°15°16°16°17°20°18°19°20°19°17°15°
Dagen regen895631012678

Reviews over Islantilla

Leuk plaatsje in de zomermaanden

Colinda
    3-1-2018

Leuk plaatsje (dat gedeeltelijk op een golfbaan ligt). In de zomermaanden verblijven hier 70.000 Spanjaarden uit de grotere plaatsen in de omgeving. In de andere maanden wonen hier 4.000 mensen (voornamelijk ouderen denken wij). Wij waren hier in oktober en toen viel er bijna niets te beleven. Wanneer je door de straten loopt, zitten alle rolluiken naar beneden en zijn de straten leeg. Meer richting het strand kom je wel wat mensen tegen, maar echt druk is het er niet. De hotels aan het strand waren ook bijna allemaal gesloten. In de zomermaanden schijnt het hier super gezellig en druk te zijn, maar dat hebben wij van horen zeggen. Voor een weekje was dit prima, maar we misten de gezelligheid van een vakantieplaats.

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

Heerlijk uitrusten in een schone en mooie omgeving

Cees en Laura van Reen
    25-9-2017

Het is echt een plaats voor mensen die niet de drukte van grote steden en massale badplaatsen houden. Als je wat later in het seizoen gaat zijn er wel diverse winkels niet meer altijd open. Het water van de zee is dan ook aanmerkelijk koeler dan in juli-augustus.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Badplaats in ontwikkeling, maar wel echt Spaans

William Zwartepoorte
    19-7-2017

Islantilia is een echte Spaanse badplaats in ontwikkeling. Veel spanjaarden met hun gezinnen. Floureren over de nieuwe strand promenade met hun kinderen. Het strand is lang en breed, geen echte strand tenten op het strand. Niet druk en plaats genoeg. Mooi verzorgd en met facaliteiten zoals douches, toileten. Het blijft de atlantische oceaan, koud water, veel golfslag, en veel schelpen aan de kustlijn. Advies waterschoenen of slippers aan. Langs de promenade leuke koffie tenten zoals Titanic, bijzonder goed adres voor eeen drankje of fantstische snack. Het centrum coomercial is heel ardig leuke winkels en goede " vis " restaurants. Ook zijn langs het strand verschillende water sportmogelijkheden. Islantilia is klein en overzichtelijk. Wandel ook eens buiten het toeristische gedeelte La Islantilia waar de spanjaarden zelf wonen. Visafslag kleine markt etc. Wij hebben eeen leuker ervaring gehad maar haden het ook snel gezien.

Gereisd Met partner in juli 2017

Rustige badplaats

Linda Prince
    1-5-2017

Eén van de nieuwere plaatsen aan de Spaanse zuidkust. Alles ziet er verzorgd uit. Wij waren er in april, dan is er vrijwel niets te beleven. Strand zonder ligbedden, een klein winkelcentrum met wat kledingzaakjes en een kleine supermarkt. Een tweede winkelcentrum verderop was in aanbouw. Een paar restaurantjes, verder niets. Wel een prima plek voor golfers. Voor een vakantie in Islantilla is een huurauto wel aan te raden anders zit je erg geïsoleerd.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Alleen om te golfen

de Pijper
    25-2-2017

In november zijn er geen strandactiviteiten en alle faciliteiten zijn gesloten. Ook de diverse hotels zijn gesloten. Je moet hier echt zijn om te golfen, banen en andere (golf) faciliteiten zijn prima en divers. Rondom de banen staan allemaal leegstaande appartementen. Je kunt natuurlijk de omgeving verkennen met een huurauto en bv naar Sevilla gaan. Of naar andere golfbanen in de omgeving of in Portugal.

Gereisd Met vrienden in Sun Nov 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Islantilla scoort een 7,7 uit 10, op basis van 44 reviews