Hotel Occidental Isla Cristina

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

Ervaar de local lifestyle in Hotel Occidental Isla Cristina Costa de La Luz. Want hier verblijven veel locals en is ook de animatie in het Spaans. Er is een zwembad met peuterbad, winkeltje en een poolbar. Goed eten kun je hier ook. In het vissersdorp Isla Cristina en op 600 meter van het strand dat nog niet is ontdekt door massatoerisme.

We hebben een aantal aanbieders voor Occidental Isla Cristina voor je op een rij gezet:

50 reviews over Hotel Occidental Isla Cristina

• 8Linda26-09-2019

Top hotel. Heerlijk gegeten en goeie bedden

Heerlijk hotel. Eten voortreffelijk, bedden slapen heel goed. Veel Spanjaarden in het hotel. animatie meeste in het Spaans. Mooi rustig strand. Stadje zelf is niet heel veel te beleven. Heerlijke vakantie gehad.

Met vrienden

• 10Elly G17-09-2019

Een aanrader top hotel op alle gebied.

Als je niet van een druk touristen plaats houdt maar wel van knus Spaans dorp, dan is dit een top locatie. Hotel top!! Ze houden je lekker bezig. Eten is niet normaal wat je krijgt top top top.

• 9Ireen29-07-2019

Top!! Aanrader!

Prachtig hotel, schoon en van alle gemakken voorzien. Goede bedden en elke dag werd de kamer schoongemaakt. Het all-inclusief concept was voor mij boven verwachting; het eten was top (ook voor vegetariërs) en je kunt ook alle soorten alcoholische drankjes aan de bar krijgen, echt top! De animatie overdag is vooral op kinderen gericht, 's avonds was er vaak live muziek oid. Het strand ligt op een kleine 10 minuutjes lopen, via een houten looppad door de duinen. Ook ben je zo in het centrum waar voldoende eet gelegenheden zijn en ook winkeltjes.

Enige wat wij minder vonden was de grote hoeveelheden kinderen. Echt een familiehotel.

• 8Willem en Ina Alting11-07-2019

Geweldig

Heel goed hotel. De buffetten zijn uitgebreid en lekker. Dit hotel is vooral gericht op spaanse gezinnen met kinderen. Tijdens ons verblijf was het erg druk. Bij het zwembad lig je dan echt boven op elkaar wat niet fijn is. Wij gingen dan lekker naar het mooie zandstrand wat op maar 600 meter van het hotel ligt. Daar ruimte zat met ligbedjes die te huur zijn voor 5 euro pp per dag. Mooie excursies zijn er te boeken waarvan Sevilla een absolute aanrader is. Wat een prachtige stad is dat. Ook kun je met de taxi naar Ayamonte wat een mooi stadje is wat maar 15 km van het hotel vandaan is. Kortom Costa de Luz is een fantastische plek om vakantie te vieren. Het personeel in dit hotel is erg professioneel en vriendelijk. De kamer was mooi ruim met fantastische bedden.

• 9Judith06-07-2019

Mooi hotel, goede ligging, lekker eten.

Een heel goed hotel met lekker en gevarieerd eten. De Spanjaarden die er nu zijn, zijn niet echt luidruchtig. Een paar minpuntjes zijn er wel: het hotel is erg gehorig (vooral de hotelkamer), het is erg irritant dat vooral kinderen hard door de gangen en het restaurant rennen, de tijden van de avond animaties kloppen niet, zijn veel te laat en alleen maar op de Spanjaarden gericht (terwijl er genoeg buitenlandse gasten zijn). Het schijnt dat ze een handdoeken beleid hebben voor de zwembaden, maar hier doen ze niets mee!! Er lopen genoeg medewerkers rond om actie erop te ondernemen, maar dit wordt niet gedaan! En er zou een Nederlandse zender op de tv zijn en die is er niet. Een irritatie punt is de keiharde muziek die vakantiegangers op hun gsm hebben en dat er veel mensen zijn die het normaal vinden om op luide toon lange telefoongesprekken te voeren. Misschien een idee om een regel op te stellen dat dit verboden is. De schoonmaak kan

• 10Willy28-06-2019

Geweldig hotel zeer vriendelijk personeel en alles zeer schoon. eten was heerlijk heel veel keus.

Kamers schoon en zeer ruim wij hadden zeezicht prachtig uitzicht.

• 7Chiel12-06-2019

Prima als je een relax vakantie wilt

Bij aankomst weinig informatie gekregen over de faciliteiten die het hotel heeft. Mooie en vooral Schoone kamer op de 4e verdieping met uitzicht op de skatebaan. Gangen zijn erg gehorig vooral als de poetsvrouwen er smorgens doorheen gaan met de poetskarren. Van de kamers naast ons hadden we weinig last. Eten was gevarieerd, het vlees was helaas niet altijd zo lekker. Wel allemaal heel hygiënisch. Door de week was het er lekker rustig weekend wat drukker. Animatie is in het Spaans maar ze proberen iedereen erbij te betrekken. Nu over de stank, na 2dagen in het resort te zitten begon het er erg te stinken. Dit kwam aanwaaien vanuit zee. We merkten dat het na 12:00 begon tot ongeveer 16:00. Als je je er aan gaat ergeren is het en flink nadeel in je vakantie. Wij zaten bij een touroperator en was alles prima geregeld. Vertrektijden zitten niet in de map maar hangen aan de muur bij de prinsessenkamer op de begane grond.

• 8Christel Dekkers03-06-2019

Voor herhaling

Mooie en verzorgde kamers. Omgeving zwembad netjes en vlotte bediening.

• 9joan28-05-2019

heerlijk

prijs /kwaliteit hotel meer dan goed . Het eten was goed en in het weekeinde was er meer keus omdat er veel Spaanse gasten waren. Personeel zeer vriendelijk maar spreken niet zo goed Engels. Maar bij de receptie spreken de dames wel Engels en zijn bijzonder gastvrij. Strand op loop afstand loop een beetje naar links dan zijn er ook leuke Spaanse eet/drink gelegenheden en erg goedkoop {Spaanse prijzen} Het stadje is echt Spaans dus geen friet van Piet ect loop er goed door heen en je komt nog ouderwetse winkels tegen met bijbehorende prijzen.Hou je van rust en authentiek dan is het ok . o ja het zwembad heeft geen glijbanen dus misschien niet zo voor kinderen vanaf 3 jaar

Met vrienden

• 7François Neders17-05-2019

Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Als je niet van een hotel houdt vol met Spaanse families, blijf je er het liefst weg! Onze kamer 1112 was net boven receptie en héél luidruchtig. Verschillende dagen om 06.30 wakker van lawaai !! Vraag daarom steeds een kamer zo hoog mogelijk. Het dorpje Islantilla is gehavend een beetje door de toegeslagen vermindering van de economie. Veel zaken zijn te koop, over te nemen of te huur. Tand des tijds is blijven stilstaan. Ook niet onderhouden. Hotel zelf is vooral zeer luidruchtig avonds. All in is tot middernacht, maar het lawaai blijft doormodderen tot 00.45. Wat op zich zeer storend is. Animaties stellen niets voor, spijtig. Keuken daarentegen is zéér goed. Ook de bedden zijn van prima kwaliteit !

1 tip over Hotel Occidental Isla Cristina

• Fam. Lenders, 24-08-2014

Er was bijna iedere avond buiten bij het zwembad life-muziek tot middernacht. Als je een rustige kamer wilt en/of kinderen hebt die niet met lawaai kunnen slapen kun je beter geen zeezicht/zwembadzicht hebben.

6 vragen over Hotel Occidental Isla Cristina

• Adriana, 28-02-2019

fietsen

is het mogelijk om in de omgeving te fietsen? Zijn er in het dorp, winkeltjes en terrasjes?

• Ria de Kleuver, 08-12-2018

Fietsen

wat kost het huren van een fiets? en kun je naar Ayamonte fietsen?

• Ria de Kleuver, 08-12-2018

busstation

Hallo kan iemand mij vertellen waar je overal met de bus naar toe kan?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna

• ParkerenBetaald