Hotel Isla Cristina Palace

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag26°19°
Hotel Isla Cristina Palace
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Isla Cristina Palace voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Isla Cristina Palace in het Nederlands

Rust en luxe met goed eten

Dirk en Petra
19-6-2019

Wij waren hier 12 dagen. Gasten 65% duits 20% nederlands Kamers waren goed,ruim en schoon. Zwembad was goed Eten goed en gevarieerd wij raden aan om all incl. Te nemen. Strand met beachbar,wel erg uitgestrekt en water wat fris. Veel sport mogelijkheden(bv spinnen in het zwembad) Omgeving rustig,8 km verderop wel winkels en terassen. Wij wilden rust en ontspaning in een luxe hotel met goed eten en dat is gelukt.

Voor ons was het eenmalig.

Hans
25-6-2018

90 procent van de gasten is duits, wat ons betreft zou touroperator dit hotel van de nederlandse markt af kunnen halen. Zelfs de uitleg in het zwembad bij het boarden werd vertaald van het engels naar het Duits. Omdat er ook half pension bij zit en all inclusive steld het middag eten niet veel voor . Voordeel was wel dat er geen locale alcohol merken werden geschonken. Je kan pas rond de klok van 11 uur s’morgens koffie of ander drinken halen bij de zwembadbar. In de lobby kan je ook geen koffie halen voor 11 uur. Want dan moet je weer ontbijtzaal in voor de koffie. Ligplekken op het strand lagen ver van de kust af, wij hebben geen gebruik gemaakt van het strand want ze waren bezig met 4 diepladers om zand te verplaatsen. Hotel kamers waren top,werden elke dag keurig schoongehouden,ook het personeel was zeer vriendelijk. Dorp stelde niets voor zeer veel leegstand, veel achterstallig onderhoud.

Gereisd Met partner in juni 2018

2007

Begin juni naar Barcelo in Isla Christina geweest

Adriana & Martino
25-6-2007

Begin juni naar Barcelo in Isla Christina geweest. Hotel is prima, in het weekend heel massaal en druk door Spaanse weekendtoeristen. Voor ons een beetje wennen dat je voor ontbijt en diner in de rij moet staan om naar je plek verwezen te worden. Eten is goed. Isla Christina valt als plaats enorm tegen. De oude haven, heel pittorest voorgesteld, is bijna armoedig te noemen. Geen leuke restaurantjes. Achter het hotel (aan de strandkant) ligt een grote parkeerplaats waar veel hangjongeren groeperen met auto's en harde muziek. In de hotelkamers is hier door isolatie weinig van te horen (met de deuren dicht). Strand bij hotel valt ook tegen omdat hier geen strandtenten zijn en geen ligbedden te huur. Die vind je wel verderop na een flinke strandwandeling. Wij zullen hier niet meer terugkomen, en dat heeft meer met de plaats te maken dan met het hotel!

Gereisd Anders in juni 2007

D-reizen

Fijn hotel, mn om lekker uit te rusten

manja
30-5-2007

Fijn hotel, mn om lekker uit te rusten. Ligging aan breed en schoon 'waddeneilandachtig'-strand (m.i. helaas met pijnbombosje ertussen, maar kun je van houden). Prima kamer, grote badkamer, schoon, veel muggen in kamer (weer? of bosjes?). Allen zeezicht. Los van strand geen mooie omgeving. Dom dorp, beetje achterbuurtig. Publiek: rustige duitsers en wat spanjaarden, geen kiddies. Correcte en vriendelijke maar ietwat onpersoonlijke service. Eten/drinken prijzig: HP 30 euro p/dag los bij te boeken, spa 2,50). In de buurt toch wel wat restaurantjes (voor: 100m linksaf leuk visresto ; achter linksaf 15 min lopen een stuk of 5 resto's, helaas vaak dicht ivm weer). Leuk 'rustiek'strandbarretje van hotel (helaas ook soms dicht). Extreem koud zwembad. Sauna alleen 16-20.00 vrij toegankelijk. Ontbijt OK(o.a. sekt), HP niet gedaan. Losse drankjes prijzig. Voor rustzoekers zeker een aanrader. Geen animatie. Wel overal (tm in lift) en altijd slome kerstmuziek Sevilla 1,5u rijden (gaat ook een bus)

Gereisd Met partner in mei 2007

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Adults onlyJa
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Sushi, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Kitesurfen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Isla Cristina Palace in Isla Cristina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Isla Cristina Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.