We hebben een aantal aanbieders voor Isla Cristina voor je op een rij gezet:

Reviews over Isla Cristina

Geweldig

Monique Rousch
    5-11-2018

Isla Cristina is een plaatsje in Andalusië, waar het leven nog écht Spaans is. Het centrum is gezellig, met een prachtige kerk. Ruim 80% van de bevolking leeft van de visvangst en/of visverwerking. Een tochtje met de boot door de haven, en een bezoek aan de visafslag is zeker de moeite waard. Het strand is nog ongerept. Heerlijk om te wandelen, en van de natuur te genieten. Vanuit Isla Cristina is het goed mogelijk om met een excursie, of een huurauto het binnenland te verkennen. Een tocht naar het nabij gelegen Portugal, of Sevilla bezoeken, écht doen ! Als je niet op zoek bent naar massatoerisme, en disco's aan je voorbij wil laten gaan, dan is Isla Cristina dat wat je zoekt.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Een prachtig pitoresk spaans dorp

Sophie
    22-6-2008

Een prachtig pitoresk spaans dorp. Je proeft hier nog het echte spanje. Minder toeristisch, aangezien het alleen een badplaats voor de spanjaarden is. Het centrum heeft een leuk haventje. Je kunt hier overigens heerlijke (vis)tapas eten. Geweldig!

Vanuit Isla Cristana is Sevilla prima met de auto te bereiken. Binnen 40 minuten. Ook zeker de moeite waard.

Om te duiken moet je de grens over naar Portugal. In Faro zit de dichtsbijzijnde duikschool: Hidroespaco. Tel.289 862 500 Mobile.919 495 782. Zeer vriendelijk en prima uitrusting.

Isla Cristina is een heerlijke bestemming als je minder toeristme zoekt en wilt genieten van het spaanse leven! Als je beschikking heb over een auto kun je prachtige routes rijden.

Gereisd Anders in juni 2008

Prettig dorp, gelegen in een prachtig natuurgebied en niet

Geert Wijnsma
    26-11-2005

Prettig dorp, gelegen in een prachtig natuurgebied en niet ver van plaatsen al Ayemonte en Huelva. Leuke en bezige vissershaven met een visafslag, waar je als bezoeker van harte welkom bent. Dorp heeft vele leuke winkeltjes, een theater, zwembad en tennisbanen. De stranden zijn breed en behalve in de zomermaanden nooit vol en worden keurig onderhouden

Gereisd Anders in november 2005
Isla Cristina scoort een 6,5 uit 10, op basis van 14 reviews