We hebben een aantal aanbieders voor Isla Canela voor je op een rij gezet:

vakanties Isla Canela

We hebben een aantal aanbieders voor Isla Canela voor je op een rij gezet:

Reviews over Isla Canela

Niet in de winter, heel saai

Wim
    24-10-2016

We zijn hier even in de winter geweest en dan is bijna alles dicht, zeker in de hotelwijk. Er was helemaal niets te beleven. Wel mooie stranden en men kan er goed wandelen en fietsen. Het vissersdorpje wel leuk met een paar restaurantjes met heel goed eten. In de marine haven was er ook heel weinig beweging. We zijn hier maar een paar nachten geweest.

Gereisd Met partner in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rust, stilte en meditatie

monica
    27-5-2015

Voor iedereen die rust en stilte zoekt en de Spaanse taal machtig is, in voor- en naseizoen prima plek. Wel Erg rustig: er waren meestal maximaal 10 mensen.....In andere hotels waren er meer mensen, maar Isla Canela is sowieso erg rustig. Vermaak moet je zelf zoeken.

Gereisd Met partner in Mon May 18 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi plekje, maar weing bijzonderheden

annelies_sloeserwij
    12-8-2012

Prima plek om echt even vakantie te vieren, hou je van strand, zwembad, lekker eten en rust. Dan ben je hier aan het goede adres.omgeving erg schoon. Heerlijk dat er vanaf zee een windje is, anders kan het erg warm zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

mooie plek met mogelijk heden

jose
    27-7-2012

mooie plek met geweldig weer ze hebben last van de crisis.. dat merk je. in de marina (haven) zijn meer restaurants. en aan het strand heb je la sonrisa.. deze was onze favoriet.. goede kaart en niet alleen omdat de nederlandse eigenaar frikandellen heeft hoor.. de lokale spaanse mensen vinden het er ook geweldig hou je van vis dan ben je daar in isla canela zo ie zo op je plek . maar spreken weinig engels daar dus hou daar rekening mee

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

voor een zalig rustige vakantie

kris van ginderen
    15-7-2011

Isla Canela is een badstad die nog in ontwikkeling is. Heeft een haven een promenade maar weinig uitgangs mogelijkheden. Een wagen is een must als u uitstappen wil maken. Portugal en de Algarve liggen aan de overzijde van de rivier. Met de bus naar ayamonte is geen probleem

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011
Isla Canela scoort een 9,5 uit 10, op basis van 45 reviews