Reviews over Humilladero

What a difference a day makes...

Selma en Bert,
    13-3-2014

Vriendelijke ontvangst (Engels) receptie, rustig op de camping, sanitair oké. In het restaurant aangenaam verrast door dagmenu (8 euro incl. drankje en dessert). Aardige oudere heer, sprak alleen Spaans, maar we begrepen elkaar wel. Eten heel oké voor dat geld, lekker toetje, bediening hartelijk. Vandaag (donderdag 13 maart) dus weer.... afknapper! Jongere man achter de bar, sprak ook alleen Spaans, maar raffelde dat dusdanig af dat we hem totaal niet verstonden (deed hij ook geen moeite voor).Mijn bord arriveerde tien minuten na dat van mijn vriend. Half rauwe patat, kale varkensfilet (vorige dag smakelijk gekruid). Geen olie en zout op tafel, halve glaasjes wijn (itt de vorige dag), Mijn patat was koud toen mijn bord eindelijk kwam, korst van de kabeljauw keihard. Dessert niet gelukt, werden geen wijs uit zijn geratel, dus koffie genomen. We verwachten geen haute cuisine voor dat geld, maar ook geen half rauw en koud eten.

Goede camping centraal in Andalusie

Peter van Hemert,
    18-11-2010

Deze nieuwe camping bij Humilladero heeft een mooi restaurant met uizicht op het grote zwembad. Het sanitair is prima. De camping is vrij kaal omdat de bomen nog klein zijn.

Deze camping is een prima uitgangspunt voor een bezoek aan Granada, Sevilla, Cordoba en Malaga, alle op ca. 100 km. Grote en goedkope supermakt in Molina op 4 km. Flamingo's kijken in het zoute meer van Fuenta de Piedra op 6 km. In dat dorpje kan trouwens prima eten voor een paar euro aan de gezellige Plaza de la Constitution.

Humilladero scoort een 6 uit 10, op basis van 2 reviews