Bed and Breakfast Cuevas Barrio Las Santas

Bed and Breakfast Cuevas Barrio Las Santas

9.3Fenomenaal

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Huéscar

9.3Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Cuevas Barrio Las Santas voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

11 reviews over Bed and Breakfast Cuevas Barrio Las Santas

• 9trixie_niemand09-11-2012

Om eens over te doen

Was bijna perfect te noemen. De ontbijttafel was op zich al oogstrelend. Jammer dat er geen mogelijkheid was om in de B&B een avondmaal te nemen en de restaurantjes niet zo dichtbij waren. Je kan er wel zelf kokerellen alles wat je hiervoor nodig hebt is aanwezig

Gereisd met partner in maart 2012

• 8Ralf en Annemieke27-08-2012

Unieke ervaring

Het slapen in een grot is een unieke ervaring! De temperatuur is er zeer aangenaam. De grotten zijn erg ruim en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt is zeer uitgebreid en erg lekker. Vanuit de grotten zijn er vele activiteiten om te ondernemen. Karin (de eigenaresse) heeft ook veel tips voor en helpt je graag bij het plannen van de activiteiten.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 0hexpal19-02-2012

Super !

Wat een prachtige locatie! Prachtige natuur , mooie wandelingen, gezellige dorpjes..Knusse grotwoning :zalig geslapen : ontbijt (eigenlijk een brunch)tss 9 en 11 u : 'pffpff zo laat' dachten wij , maar we hebben ons elke dag moeten haasten om 'op tijd' uit bed te geraken ! Perfecte gastvrouw ! Nooit meegemaakt en toch al wat afgereisd ! Wat een gedrevenheid en enthousiasme : niets is haar teveel ! Met spijt in 't hart vertrokken!

Gereisd met partner in december 2011

• 0Glibert jean-pierre11-01-2012

Moet je zeker eens langs gaan.

Echt de moeite waard om er te vertoeven, en wat een gastvrijheid. Gaan deze BB zeker aanbevelen. Sabine & Jpierre

Gereisd met partner in december 2011

• 10Marie-Lou17-02-2009

Een overgetelijke accomodatie

prachtige omgeving, authentiek spanje en dat alles tterwijl u verblijft in een unieke grotwoning

Gereisd met partner in januari 2009

• 10Jaak06-11-2008

Uitzonderlijke manier van wonen

Heel vriendelijke gasten. Romantische ligging. Geweldig ontbijt. Uitzonderlijke manier van wonen: in een "grot" slapen heeft voordelen voor uw slaap dat je nergens anders kunt vinden!

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 10Charlotte Grifo05-05-2008

Net terug, tevreden en voldaan van een vakantie waar we veel gewandeld hebben in een zeer mooie omgeving, en het was een toffe ervaring om in een grotwoning te verblijven. De grotten zijn ingericht met alle nodige comfort,de badkamers zijn heel mooi. dagelijks ontbeten we op ons terras en genoten s'avonds met een glaasje cava van de zonsondergang. De keuken is goed uitgerust om zelf iets te koken na een bezoekje aan de plaatselijke markt op donderdag. Maar er zijn voldoende restaurantjes en bars waar je goedkoop en heel lekker kan eten.De natuur is overweldigend en de ontvangst in "Ceuvac Barrio Las Santas"zeer goed.

Gereisd met partner in mei 2008

• 9Francis Houben30-04-2008

De grotten Barrio las Santas is een uitstekende uitvalbasis voor het ondernemen van autotochten en/of wandelingen in een schitterend landschap. Gastvrouw Karin en gastheer Chris ontvangen u gastvrij in hun grotwoningen en verrassen u iedere morgen met een heerlijk ontbijt! Hiervan genietend op je privéterras in de zon met een fantastisch uitzicht voor je.De must voor een onstpannende vakantie.

Alleen gereisd in april 2008

• 9Peggy Peersman28-04-2008

De streek is echt mooi en rustig met toch de nodige animatie als je het wil. We hebben prachtige wandelingen gemaakt en lekker gegeten. Het was steeds weer zalig thuiskomen in de gezellige grotwoning met open haard en jacuzzi. We hebben genoten van de gastvrijheid.

Gereisd met familie in april 2008

• 10Ingrid Van de Putte26-04-2008

het was een toffe ervaring om te verblijven in een grot met alle hedendaagse comfort. We zullen dit zeker opnieuw doen en vooral het klimaat is er zeer aangenaam

Gereisd met partner in april 2008

Bed and Breakfast Cuevas Barrio Las Santas info