Bed and Breakfast Mas Solana

Review geschreven door Jolanda van Enk

Geweldig!

Jolanda van Enk
13-9-2017

Fantastisch appartement . Echt van alles voorzien, vele vakanties meegemaakt maar nog nooit zo'n uitgebreide voorziening in de keuken meegemaakt, alles was er. Dan heb ik het nog niet eens over de badkamer, washandjes en handdoekeken, shampoo en zeep. Echt geweldig, alles zag er keurig uit. Super schoon! Zelfs een wasmachine kun je huren inclusief waspoeder voor 4 euro. We hebben regelmatig gekozen voor een lekker ontbijt bij Jan en Tineke. En als we de hele dag op pad waren geweest lekker diner genomen, wat een fantastische kok is Tineke, heerlijke 3 gangen menu's .