Bed and Breakfast Mas Solana

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Bianca de Vries

Geweldig plek voor trainingen en vakantie!

Bianca de Vries
13-3-2017

Een week lang verbleven bij Jan Kraai en Tineke Kop in Mas Solana om training te geven. De training was in combinatie met een beetje vakantie houden. Geweldige plek om dit te doen. Prachtige omgeving en de verzorging van Jan en Tineke is tiptop in orde. Fijne appartementen om te verblijven. Schoon, goede bedden en ruim opgezet. Wanneer je wilt, kun je gebruik maken van ontbijt en diner. Ook dat is allemaal keurig verzorgd. Goede prijs/kwaliteitverhouding! Omgeving is prachtig om te wandelen in de stilte en het strand is ook op goede afstand met de auto.