Bed and Breakfast Mas Solana

Review geschreven door Yvonne Jurgens

Echt een aanrader!

Yvonne Jurgens
2-2-2017

Ik ben hier nu voor de derde keer geweest binnen een jaar, met mijn dochter, met twee vriendinnen en de laatste keer alleen. De accommodatie is echt geweldig. Zeer schoon, heerlijk eten, hartelijke mensen en werkelijke prachtige appartementen. Hier kom je tot rust. Sauna, hot tub, massages, zwembad en niet te vergeten een heerlijke schommelbank. Uren kun je wandelen in de bergen. Voor de prijs van 28 euro per nacht krijg je echt een luxe accomodatie. Het enige minpuntje wat ik heb kunnen ontdekken is dat wanneer je geen rijbewijs hebt er geen gebruik gemaakt kan worden van openbaar vervoer.