Bed and Breakfast Mas Solana

21 reviews over Bed and Breakfast Mas Solana in het Nederlands

Geweldig

Anita
28-6-2018

Net terug van 6 dagen Mas Solana .Geweldig verblijf , ruime appartementen met heerlijke bedden. Fijn zwembad met lekkere ligbedden ook in de schaduw kunnen liggen dat is ook fijn . Hele vriendelijke Hollandse eigenaren . Leuke markt in huercal overa op maandag morgen. Al met al een heerlijk verblijf echt een aanrader.

Een oase van rust

Nicky groenewold
6-1-2018

Heerlijke rust op de spaanse vlakte. Ruim opgezet met schoon verwarmd zwembad, hottub en sauna! Zeer vriendelijk gastvrij nederlands stel. Schone kamers met goede bedden. Kortom hier kom je helemaal tot rust!!

Geweldig!

Jolanda van Enk
13-9-2017

Fantastisch appartement . Echt van alles voorzien, vele vakanties meegemaakt maar nog nooit zo'n uitgebreide voorziening in de keuken meegemaakt, alles was er. Dan heb ik het nog niet eens over de badkamer, washandjes en handdoekeken, shampoo en zeep. Echt geweldig, alles zag er keurig uit. Super schoon! Zelfs een wasmachine kun je huren inclusief waspoeder voor 4 euro. We hebben regelmatig gekozen voor een lekker ontbijt bij Jan en Tineke. En als we de hele dag op pad waren geweest lekker diner genomen, wat een fantastische kok is Tineke, heerlijke 3 gangen menu's .

Geweldige plek bij zeer gastvrije mensen!

Gerry
24-6-2017

Heerlijk rustige omgeving met het strand en leuke plaatsen in de buurt. Gastvrouw Tineke kan heerlijk koken!

Jan / Tineke Fantastisch jullie B&B en gezellig

Jacob / Willy
20-4-2017

Je moet in het bezit zijn van een auto om deze omgeving te verkennen.

Grandioos

HSP Travel
13-4-2017

Wij organiseren trainingen op verschillende locaties in het buitenland maar deze locatie is veruit onze favoriete locatie. Wij kunnen ons volledig concentreren op de trainingen en alles eromheen wordt uit handen genomen door de Nederlandse eigenaren. De locatie is fantastisch, het ontbijt, lunch en diner perfect verzorgd en daarnaast is de sfeer super relaxed. In combinatie met de prachtige omgeving en het heerlijke weer is het hier geweldig vertoeven. Wij komen dan ook met veel plezier in oktober en november weer terug.

Ik ben met een groepstraining geweest. De locatie is daar prima geschikt voor. Appartementen zijn keurig schoon, bedden zijn goed, locatie ligt heerlijk rustig in de bergen. Je kan er heerlijk wandelen.

Tevens is de service van de eigenaren super! Zij zorgen voor een heerlijk ontbijt, lunch en of diner als je dat wenst!

Sophie Dunselman
24-3-2017

Ontzettend aardige mensen, die alles doen om het je naar de zin te maken.

Heerlijk gegeten en gedronken voor een vriendenprijs.

Mooi appartement met heerlijke bedden, alles schoon en goed verzorgd.

Mooie tuin, lekkere stoelen, kortom alles naar wens.

Geweldig plek voor trainingen en vakantie!

Bianca de Vries
13-3-2017

Een week lang verbleven bij Jan Kraai en Tineke Kop in Mas Solana om training te geven. De training was in combinatie met een beetje vakantie houden. Geweldige plek om dit te doen. Prachtige omgeving en de verzorging van Jan en Tineke is tiptop in orde. Fijne appartementen om te verblijven. Schoon, goede bedden en ruim opgezet. Wanneer je wilt, kun je gebruik maken van ontbijt en diner. Ook dat is allemaal keurig verzorgd. Goede prijs/kwaliteitverhouding! Omgeving is prachtig om te wandelen in de stilte en het strand is ook op goede afstand met de auto.

Echt thuiskomen

Yvonne Wapstra
13-3-2017

Wat een geweldige gastheer en vrouw zul je hier treffen. Totaal thuiskomen in een prachtige omgeving. Hier kom je echt tot je zelf. Je wordt ontzettend in de watten gelegd en krijgt elke dag weer heerlijk eten van Tineke. Daarnaast kun je ook nog je laten masseren voor en spotgoedkope prijs. Kortom een aanrader om te gaan. Jan en Tineke alsnog ontzettend bedankt en mis jullie gastvrijheid en gezelligheid nu al 😊

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Mas Solana in Huércal-Overa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Mas Solana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.