Sorteren

Reviews over Guillena

Prachtig mooi landhuis

Anne-Marie
    10-6-2012

Prachtige locatie, echt een sjiek landhuis in de mooie natuur met uitzicht op Sevilla (30min rijden). Ruime kamers, mooie vertrekken om te delen met andere gasten. Restaurant was bij ons gesloten, maar blijkbaar erg prijzig en zeer beperkt (in dorpje kun je goedkoop tussen de locals eten). Ontbijt was prima, maar nog best prijzig en drankjes kun je beter zelf meenemen (geen koelkast beschikbaar!) want die zijn zeer prijzig. Zwembad lag in een practhige tuin, helaas was alles nog niet helemaal klaargemaakt voor het seizoen.

Prachtige locatie!

Jacqueline
    19-2-2011

Wij waren hier drie nachten om van hieruit Sevilla te bezoeken en daarvoor is het ook uitermate geschikt!

Dit grote landhuis uit het verleden is omgebouwd tot een hotel. De ligging is geweldig met een waanzinnig mooi uitzicht op de landelijke omgeving. Heerlijk om weer terug te komen na een dag in het drukke en hete Sevilla. Het is hier een stukje koeler, waardoor het in de namiddag heerlijk bijkomen is aan het zwembad, totdat aan het begin van de avond de wind komt opzetten…

De kamers liggen aan een binnenplaats en zijn ruim en luxe ingericht. Het ontbijt is goed, al is niet alles vers. Wij hebben hier alleen de eerste avond gedineerd en vonden dat wel enigszins tegenvallen. Veel gerechten die op de kaart stonden, konden niet besteld worden en de kwaliteit liet ook wel te wensen over, zeker gezien de hoge prijs die ervoor betaald moest worden.

Al met al een prachtige locatie en accommodatie, waar er kan door de eigenaar / het management veel meer uitgehaald worden…

Een 4 sterren hotel? Misschien in een ver verleden

Wendy
    28-6-2010

Eerste indruk bij aankomst: wauw, wat is het hier mooi. Dan naar de kamer: het ruikt er muf, rolluik kapot, slot van de deur is twijfelachtig. 's Avonds in het restaurant gegeten. Een lading dode mieren in de vensterbank. We bestelden gebakken gamba's en kregen een bord vol rauwe diepvriesgamba's met zout en citroen. De rekening: bijna 60 euro.

De bedden: oude matrassen, vieze kussenslopen.

Advies: een prima uitvalsbasis om 1 nacht te verblijven om Sevilla te bezoeken. Maar nuttig hier niet het diner!

Hotelcomplex in klein dorpje

Jan en Tanja
    12-8-2009

Het complex ligt ongeveer 10 km van Sevilla in Torre de la Reina (gemeente Guillena?) Een heel klein dorpje. De appartementen liggen in diverse bijgebouwen. Deze zijn mooi ruim, maar wel een beetje gedateerd. We zijn hier 2 nachten gedurende een fly-drive geweest. Het eten vindt plaats in een grote kantine achtige zaal (buffet voor zowel ontbijt als diner). Gedurende 1 avond was er ook een schoolklas bij het diner aanwezig. Spaanse tieners zijn al net zo vervelend als de Nederlandse (wat een kabaal en geren) op schoolreis. Het hotel beschikt verder over een klein zwembad.

hotel ligt 15 km van Sevilla; gratis shuttledienst (5 keer

Jan en Carla
    15-7-2008

hotel ligt 15 km van Sevilla; gratis shuttledienst (5 keer per dag)is ideaal! Uiterlijk hotel matig, maar verder prima in orde: voor de prijs een aanrader!

Guillena scoort een 6 uit 10, op basis van 1 reviews