Bed and Breakfast Casa Rural arroyo de la Greda

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Güéjar Sierra

10Fenomenaal

BedAndBreakfast Info

Meer bedandbreakfastinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Rural arroyo de la Greda voor je op een rij gezet:

3 reviews over Bed and Breakfast Casa Rural arroyo de la Greda

• 2018
    10Gisel14-01-2018

Voor herhaling vatbaar!

Super vriendelijke gastvrouw! Uitermate verzorgde kamer en goed verzorgd ontbijt. Omgeving erg prachtig en zeker een aanrader om naar de Sierra Nevada te gaan als je heerlijk wilt skiën.

Met jonge kinderen

• 10Steven14-01-2018

prachtige verzorgde locatie

Heerlijk genoten van de gastvrijheid van de gastvrouw en gastheer en hun kinderen. Goed verzorgd ontbijt, heel uitgebreide uitleg over de omgeving en begeleiding op alle vragen. Als je privacy wenst is het ook prima. Nette kamers met mooi uitzicht.

Met jonge kinderen

• Oude reviews

10Jos Berendsen06-01-2012

Een bijzondere verrassing

Wij waren genodigd in Granada om Kertst te vieren bij de ouders van onze schoondochter. Voor het verblijf van 8 dagen zochten wij een herberg. De beoordeling op de website van touroperator was uitstekend en dat gaf vertrouwen. Het werd een echte verrassing; Julie is een echte gastvrouw en geeft goede adviezen voor het verblijf. Op 15 km. van Granada maakt het een uitstekende mix tussen wandelen in de Sierra Nevada en het vele mooie van de stad Granada; kortom een aanrader!!!!

1 tip over Bed and Breakfast Casa Rural arroyo de la Greda

• Jos Berendsen, 06-01-2012

"sMiddags gaan lunchen in de Sierra Nevada met wonderlijke vergezichten en 'savonds genieten van de heerlijke tapa's in het dorp Guejar Sierra. Een echte kennismaking met de Spaanse cultuur en de schoonheid van Granada en de omgeving

0 vragen over Bed and Breakfast Casa Rural arroyo de la Greda

Bed and Breakfast info

• RokenToegestaan

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• Op het terreinBibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportVissen