Weer vandaag13°-1°

3 reviews over Bed and Breakfast Casa Rural arroyo de la Greda in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Gisel, 14-1-2018

Super vriendelijke gastvrouw! Uitermate verzorgde kamer en goed verzorgd ontbijt.

Omgeving erg prachtig en zeker een aanrader om naar de Sierra Nevada te gaan als je heerlijk wilt skiën.

prachtige verzorgde locatie

Steven, 14-1-2018

Heerlijk genoten van de gastvrijheid van de gastvrouw en gastheer en hun kinderen. Goed verzorgd ontbijt, heel uitgebreide uitleg over de omgeving en begeleiding op alle vragen. Als je privacy wenst is het ook prima. Nette kamers met mooi uitzicht.

Een bijzondere verrassing

Jos Berendsen, 6-1-2012

Wij waren genodigd in Granada om Kertst te vieren bij de ouders van onze schoondochter. Voor het verblijf van 8 dagen zochten wij een herberg. De beoordeling op de website van touroperator was uitstekend en dat gaf vertrouwen. Het werd een echte verrassing; Julie is een echte gastvrouw en geeft goede adviezen voor het verblijf. Op 15 km. van Granada maakt het een uitstekende mix tussen wandelen in de Sierra Nevada en het vele mooie van de stad Granada; kortom een aanrader!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Rural arroyo de la Greda in Güéjar Sierra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Rural arroyo de la Greda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Rural arroyo de la Greda scoort een 10 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: