Bed and Breakfast Arroyo de la Greda

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Güéjar Sierra

9Fenomenaal

BedAndBreakfast Info

Meer bedandbreakfastinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Arroyo de la Greda voor je op een rij gezet:

7 reviews over Bed and Breakfast Arroyo de la Greda

• 9Eric de Bruijn10-08-2015

Heerlijke B&B met prachtig uitzicht

Gewoon weer top. Voor de derde keer nu al weer. Prachtige kamers, mooie omgeving, vlakbij Granada. Geweldig wandelgebied. En voor diner naar Solana. Dat is top.

• 8Inge van der zee16-10-2012

Prachtig oud huis met fantastische ligging

Ondanks het slechte weer toch een prettig verblijf gehad mede door de schone en nette kamer met keurig sanitair. Leuke moderne stijl met lekker dakterras. Ontbijt prima met zelfgemaakte jammetjes. Ligging ook goed, Alhambra goed te bereiken.

• 0mary-anne van den broek27-03-2012

Perfecte uitvalsbasis voor de Sierra Nevada

Wij (3 vrouwen) hebben heerlijk kunnen wandelen in de bergen van de Sierra Nevada! Het huis is perfect gelegen, aan de rand van het dorp. Je rijdt zo de bergen in. Ook Granada is vanuit hier makkelijk te bezoeken. De 3-persoons kamer is ideaal, met een fijne badkamer. Een plus voor deze B&B: eetkamer EN keuken EN terras ter beschikking! Wij vonden het ideaal!

• 10lia groot29-11-2011

Gerieflijk eigen plekje met prachtig uitzicht

We hebben 3 dagen kunnen genieten van rust, ruimte en gezelligheid bij Julie en haar gezin. Een aanrader voor vakantie in de omgeving Sierra Nevada en Alhambra (Granada). Ook in de maand november een heerlijk plekje om Andalusië te verkennen. Kleinschalige B&B met mooie kamers en een aparte keuken om je eigen gang te gaan. Voor ons een plek om terug te komen.

• 9Jolanda en Eric07-10-2011

Heerlijke plek om te zijn

Een geweldige plek, aan het einde van een gezellig dorp. Zeer mooie kamers, veel vrijheid, gastvrije onthaal door eigenaren en prachtige mogelijkheden voor de omgeving. Granada is vlakbij en de Sierra Nevada is mooi om te wandelen. Een echte aanrader. Bij zeer goede prijs / kwaliteit.

• 10Ilona&Roald28-09-2011

Zeer mooie B&B

Vriendelijke eigenaren en prachtige stijlvolle kamers. Heerlijke plek om te verblijven en er is zeer veel te doen in de omgeving. Lekker dakterras waar je heerlijk uit kunt rusten met een wijntje en een prachtig uitzicht. Er zijn voldoende restaurants op loopafstand. Wij zouden hier zo weer terug gaan!!

• 8Bas & Anita29-03-2009

Sfeervol huis van nederlandse eigenaren

Met een groep van 11 pers. hebben wij onlangs een week gelogeerd in dit prachtige huis. Arroyo de la Greda heeft 3 gastenkamers waar max. 8 pers. kunnen verblijven. Wij hebben echter het gehele huis kunnen huren zodat we ook gebruik konden maken van de prive vertrekken van Julie, Joel en hun 2 kinderen. Het was een geweldige week! Het hele huis is authentiek en sfeervol ingericht en voorzien van alle gemakken, een prettige tuin met BBQ en een mooi dakterras op de 1e verdieping. De ligging aan het eind van het dorp is uniek: vanuit alle kamers heb je altijd een mooi uitzicht op de omliggende bergen en de sneeuw op de Sierra Nevada. Toch loop je in 10 minuutjes naar de dorpskern waar diverse winkeltjes, barretjes en restaurantjes zijn. Wanneer je op zoek bent naar een rustig verblijf als uitvalsbasis voor bijv. skien, fietsen, wandelen, een dagje Granada of strand, is dit Bed & Breakfast een echte aanrader! Een auto huren is wel handig. Kortom een heerlijke week met veel sneeuw en zon!

1 tip over Bed and Breakfast Arroyo de la Greda

• lia groot, 29-11-2011

Bezoek Alhambra en stad Granada, slechts 25 minuten met de auto. Besneeuwde toppen van de Sierra Nevada, niet alleen een mooie gezicht maar ook makkelijk naar toe te rijden.

0 vragen over Bed and Breakfast Arroyo de la Greda

Bed and Breakfast info

• RokenToegestaan

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Op het terreinBibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportVissen