We hebben een aantal aanbieders voor Güéjar Sierra voor je op een rij gezet:

Reviews over Güéjar Sierra

Prachtig, levendig dorpje

s.verdonk
    17-8-2013

Prachtig dorpje aan de rand van de sierra nevada. S'avonds komt het helemaal tot leven en is het heerlijk om op het dorpsplein te zitten en een beetje rond te kijken. Wij waren 25 jaar geleden in de Alpujaras, maar eigenlijk vind ik dit een veel leuker plekje. Ook een mooie uitvalsbasis voor bezoek aan Granada, slechts op een half uurtje rijden.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

Rustige plaats, waar van alles wat is

lia groot
    29-11-2011

Een paar kleine restaurantjes langs de rivier. In het dorpje is van alles te krijgen. Güéjar Sierra ligt aan riviertje met prachtig zicht op Sierra Nevada. Via bergweg zijn de besneeuwde toppen goed te bereiken.

Gereisd Met partner in Tue Nov 08 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Guejar Sierra is een plaatsje waar eigenlijk niets te doen

Arjen
    4-10-2006

Guejar Sierra is een plaatsje waar eigenlijk niets te doen is, wij zaten op een camping die vlakbij het plaatsje gelegen is. De omgeving is werkelijk prachtig, midden in de Sierra Nevada en vlakbij Granada. De plaats is op 1100 meter hoogte en dan nog is het bloedwarm in de zomer, maar wel goed vol te houden. Voor de natuurliefhebber zeker aan te raden, alleen jammer van de honden die de hele nacht door een wedstrijdje blaffen houden..... Maar zelfs dat went.

Gereisd Familie in Tue Aug 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Güéjar Sierra scoort een 8,3 uit 10, op basis van 8 reviews