Aparthotel Nido Aguila Blanca

24 reviews over Aparthotel Nido Aguila Blanca in het Nederlands

Aanrader!!

Berber
13-5-2018

Wij komen al aantal jaren bij Dan en Bianca. Eerst op hun vorige locatie en al 2x op hun huidige plek. Het is een prachtige plek, waar je heerlijk tot rust komt in een gastvrije omgeving en met een prachtig uitzicht!

Het is een kleinschalige locatie, waarbij de eigenaren veel kunnen faciliteren, maar wel op basis van vrijblijvendheid. Ze koken 3 in de week, en op aanvraag zorgen ze ook voor verse jus d'orante en broodjes in de ochtend. Onze kinderen willen daar ook niet meer weg, knuffelen met de honden, hun pony borstelen en kort ritje maken, lekker zwemmen en allerlei leuke plekken en activiteiten in de omgeving!

Verder is er genoeg speelgoed, zonnebedjes om heerlijk een boek te lezen. Zowel voor volwassenen als kinderen echt een plek om tot rust te komen en te genieten van het mooie Andalusie!

Heerlijke plek

Esther
27-3-2018

Wij hebben een heerlijke week gehad in Nido Aguila Blanca. De locatie is geweldig, op een berg met een fantastisch uitzicht. De tuin is een speelparadijs voor kinderen, onze zoon van 2 heeft zich heel goed vermaakt. Vanuit het appartement kun je direct leuke wandelingen maken. Appartementen zijn ruim, van alle gemakken voorzien en schoon. De moeite waard om nog ns terug te keren!

Hier kom je tot rust!

A. Tulen
19-3-2018

Fijn en schoon appartement, prachtige omgeving. Zeer gastvrije en betrokken eigenaren. Je moet wel tegen een helling kunnen, als je zonder auto komt.

Goede energie, we voelden ons thuis 😀

Jessica meijer
27-1-2018

Een hele fijne gastvrije plek..

Dan en bianca zijn heel erg behulpzaam en hebben goede tips.

Voor mijn zoontje hadden ze allerlei speelgoed en boekjes klaargelegd en de trampoline buiten was helemaal geweldig.

De pony en de hobdjes zijn ook heel erg lief..

Het uitzicht is prachtig, maar helaas vanaf het appartementje waar ik in zat niet vanuit binnen te zien..

De huisjes zijn erg schoon en de douche is heerlijk

Wij hebben er een supertijd gehad!!!

Verrassend, ruim uitzicht, rustig, gastvrij

Arjen en Dini., 70+
24-11-2017

Eigenlijk was alles prima en zeker aan te raden, zie de andere reviews .Toegangsweg, ruim 100 meter, beetje steil maar went snel.

Ik vond deze plek gewoon fantastisch. Het landschap is uitstekend - midden in de bergen-, het appartement groot, heel schoon en gezellig, de zwembad met zoutwater was heerlijk. Onze kinderen hebben heel veel van de enorme tuin genoten en speelden heel graag met de dieren. Het dorp is 10 minuten lopen en daar heb je mooie terrasjes met lekker eten. De natuur is prachtig daar en het is helemaal niet druk in de omgeving. Dit is een heel rustig plekje waar man heel goed relaxen kan. Je kunt ook makkelijk naar het strand rijden of meer van Andalusië zien, maar ook daar blijven is heerlijk voor een rustige vakantie. Alles perfect en wij zullen heel graag terug gaan!

Dankzij Dan en Bianca hebben wij weer een heerlijke vakantie gehad. Ik ben een alleenstaande moeder van 2 dochters en dit was mijn eerste vakantie weer sinds 2 jaar. Het appartement was schoon, gezellig, met airco en verder van alle gemakken voorzien.

Ik heb elke ochtend verse broodjes en jus d’ orange kunnen bestellen. Een aantal keer per week organiseren ze etentjes waar je vrijblijvend aan mee mag doen. Het was iedere avond weer gezellig. Heb mij geen moment eenzaam gevoeld....Ook voor de kinderen was er genoeg om mee te spelen. Het zwembad was geweldig ( ook ‘s avonds met mooie verlichting).....

Het dorpje Guaro ligt op loopafstand.... En is heel gezellig en uiteten is er zeer betaalbaar....

Ook kan je vanuit Guaro allerlei uitstapjes maken met de auto....

Ik kan verder niks bedenken wat ik niet goed vind aan Nido Aguila Blanca.....

Ik hoop dat ik er volgende zomer weer naartoe kan met mijn kinderen...

Genieten!

Anouk
26-8-2017

Een heerlijke plek om te relaxen met een supermooi uitzicht. Heel leuke eigenaren die een ongedwongen en gezellige sfeer creëren: wil je op jezelf zijn dan kan dat maar je kunt ook mee-eten (3x per week wordt er lekker gekookt door de eigenaren en kun je met z'n allen eten). Altijd een lekkere plek in de zon of schaduw te vinden, een plek waar je koude drankjes en ijsjes kunt krijgen, je kunt broodjes bestellen voor het ontbijt, het appartement is heerlijk: kortom, er ontbreekt je aan niets!! Mooie omgeving met mooie plaatsen en dorpen, 'eigen' dorpje op loopafstand, strand op een half uur, heerlijk zwemmen in een nabij stromend riviertje waar je ook van rotsen kunt springen, prachtig stuwmeer op een uur rijden waar je waterfietsen en kano's kunt huren etc. Wij hebben echt een heel erg fijne vakantie gehad, we kunnen het iedereen aanraden!

Een paradijsje om te zijn

Els
24-6-2017

Het appartement was fantastisch met alles erop en eraan, inclusief heerlijke stortdouche en prachtig (schoon) zoutwaterzwembad. In het appartement is alles prima schoon.En dan het geweldige uitzicht op de bergen en dorpjes in de verte als je heerlijk op een bedje ligt te zonnen. Dan en Bianca proberen het iedereen zoveel mogelijk naar de zin te maken om je een echt vakantiegevoel te geven, Verder is de omgeving schitterend en er zijn veel plaatsen om naar toe te gaan, bijv Malaga (een prachtige stad) , Ronda en Marbella om naar het strand te gaan en nog veel meer plekken in de omgeving. Er zijn eigenlijk geen minpunten, alles was perfekt voor elkaar.

Een week genoten bij Nido aguila blanca! Wat een fijne plek om te verblijven, aardige mensen, heerlijk appartement met alles erop en eraan, handdoeken liggen klaar en de bedden zijn opgedekt bij aankomst. Ook de badkamer is uitgerust met een lekkere regendouche. De locatie en het uitzicht zijn geweldig! Genoten van de natuur, de rust, de fluitende vogels. En natuurlijk het heerlijke zwembad en de ligbedjes! Zelf veel ondernomen in de buurt en ook hiervoor was dit een perfecte plek om vanuit hier erop uit te trekken, onder andere bij Malaga, Marbella, Ronda(vanuit Nido aguila blanca een prachtige route met de auto, zelf zijn we regelmatig gestopt bij mooie uitkijkpunten om mooie foto's te maken en verschillende vogels o.a gieren te spotten), torremolinos, gibraltar en Nerja geweest. Ondanks dat we er veel dagen op uit zijn geweest was het altijd weer fijn thuiskomen! Kortom een heerlijke vakantie gehad, we hebben genoten! Prachtige plek om iedereen aan te raden!🌴☉⛱🏘

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Nido Aguila Blanca in Guaro , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Nido Aguila Blanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Nido Aguila Blanca scoort een 9.39 uit 10 op basis van 24 reviews.