Appartement Hacienda Guaro Viejo

Appartement Hacienda Guaro Viejo
9,5

24 tips over Appartement Hacienda Guaro Viejo

Rienstra, 22-6-2015
Huur een auto via Hacienda Viejo Guaro, gewoon goed geregeld!
Karin, 29-5-2015
Een massage, te boeken bij Judith en Gerrit, op je eigen terras of in het prieel bij het zwembad, met uitzicht op het prachtige landschap..
loes oxener, 19-5-2015
Guaro ligt heel centraal tov Ronda, Malaga, Marbella, maar ook Gibraltar en Granada zijn goed te doen. Prachtige streek, heerlijke temperatuur, mooi stranden en ook voor de kinderen leuke uitstapjes!

We hebben een aantal aanbieders voor Hacienda Guaro Viejo voor je op een rij gezet:

UvdP, 11-3-2015
Het risico (wij zijn deels ook in die val getrapt) is misschien al snel dat je veel gaat rijden, maar ook de directe omgeving is zeker de moeite waard voor wie van natuur houdt.
Annet en Rene Manneke, 2-11-2014
Wanneer je rust zoekt , wat cultuur wilt snuiven en dicht bij een leuke stad , zoals Malaga , wilt bezoeken dan is dit adres ideaal.
S. Riedijk, 19-10-2014
Ronda mag je echt niet vergeten maar . . . . Gerrit en Judith weten zoveel meer prachtige plaatsen. Alleen daar zou ik al voor terugkomen, ware het niet dat de wereld nog zoveel meer te ontdekken gebieden kent. Maar ooit . . . .

Peter Albers, 22-9-2014

Maak gebruik van he aangeboden ontbijt.

Iedere dag weer een verassing.

Mars, 6-7-2014

Fietstocht door Malaga, een plaats even op een andere manier bezoeken...niet echt geschikt voor een jong kind (onze dochter van 3 had er niks aan).

Dierenpark in Fuengirola, heerlijk overdekt dierenpark midden in de stad...op een te hete dag ideaal om met kinderen naar toe te gaan.

Los boeken: scheelt enorm in de kosten.

Angelique, 3-7-2014
Appartementen 7 is een aanrader
Dagmar, 12-5-2014

Heerlijk laten masseren aan het zwembad.

Op 1 mei eten en drinken bij de tapasroute in Guaro.

Dolfijnen en apen spotten in Gibraltar.

Ronda en Mijas.

De grotten van Nerja.

Oude centrum van Marbella.