Appartement Hacienda Guaro Viejo *****

Appartement Hacienda Guaro Viejo *****

Appartement Hacienda Guaro Viejo
Appartement Hacienda Guaro Viejo
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Hacienda Guaro Viejo voor je op een rij gezet:

332 reviews over Appartement Hacienda Guaro Viejo in het Nederlands

Geweldig

Nies Wessel, 28-10-2017

Geweldige Lokatie bovenop een berg !

Prachtig uitzicht ! Vriendelijke mensen !

Echt een aanrader.!😍

altijd goed...

Jan Koopmans, 26-10-2017

Voor de derde keer naar Hacienda Guaro Viejo! En dat voor mijn vrouw en ikzelf die altijd hebben gezegd dat zij hooguit twee keer naar het zelfde adres zouden gaan. Waarom een derde keer dan? Dat komt door een aantal dingen die bij ons in de smaak vallen. Ten eerste de ondernemers Judith en Gerrit die vanuit Nederland in Andalusië aan het werk zijn gegaan en daar iets moois hebben neergezet. Dan is er de comfortabele reis vanuit Rotterdam naar Malaga. Lekker kort en in twee uurtjes zit je in de zon. De prachtige rustige omgeving met veel bezienswaardigheden. En het gebied waar er nog plekken te vinden zijn die nog niet door toeristen ontdekt zijn en waar de tapas dus net iets lekkerder zijn dan op de plekken waar veel toeristen komen.

Het mooie aan de Hacienda is dat je altijd het gevoel hebt dat je welkom bent. Het prachtige uitzicht en de gezellige appartementen maken dat je na een tijdje thuis weer gaat bedenken wanneer je weer eens terug gaat. Wij hebben alle grote steden in de buurt wel bekeken ondertussen, maar wij ontdekken toch ook steeds weer mooie nieuwe plekken, dus wij zullen best nog wel eens gaan.

Een absolute aanrader!

Astrid, 25-10-2017

Wij gaan nooit naar dezelfde plek maar Hacienda Guaro Viejo hebben we het afgelopen jaar voor de derde keer bezocht. Dat wil dus wel iets zeggen! Een heerlijke plek om te vertoeven. Een prachtig gelegen kleinschalig appartementen complex. De appartementen zijn allemaal zeer gezellig ingericht en hebben allen een ruim balkon met een waanzinnig uitzicht dat nooit verveeld. Wat deze plek ook zo bijzonder maakt zijn de eigenaren. Gerrit en Judith zijn twee super aardige mensen die alles doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Beiden met veel kennis van de omgeving en de prachtige bezienswaardigheden in de omgeving. Ook de gezamenlijke maaltijden zijn een aanrader alsmede de broodjesservice voor het ontbijt. Zelfs glutenvrij is geen probleem als je dat van tevoren meldt. Kortom een absolute aanrader!

Een geweldige ervaring....

Lydia, 25-10-2017

Echt super!! Judith en Gerrit zijn echt geweldige gastheer en vrouw! Je komt er echt niets te kort. Niets is te veel voor hun. Van eten tot aan entertainment, alles is goed geregeld. Ik ben er nu al heel vaak geweest en ga in januari weer!! Ik kan niet wachten!

Het was weer geweldig!

Tamara Evers, 16-8-2017

Voor de 2e keer op vakantie bij Hacienda Guaro Viejo. We hebben weer genoten.

Afgelopen jaar zijn alle appartementen gerenoveerd. Het zag er tiptop uit.

Ook de georganiseerde eetavonden (er wordt dan gekookt door Gerrit en Judith) waren weer goed verzorgd.

We hebben weer genoten van het geweldige uitzicht, de rust, de gastvrijheid en behulpzaamheid van Gerrit, Judith en hun kinderen en van de prachtige omgeving.

We komen zeker terug.

Judith, Eigenaar, 25-10-2017
    hartelijk dank voor de mooie review en tot volgend jaar!

In één woord: Geweldig!

Familie Rezelman, 11-7-2017

We hebben een hele mooie tijd gehad in Guaro. Gerrit en Judith zijn erg behulpzaam en weten raad met de (vele) vragen die je hebt. De thema avonden waren erg gezellig en de 'niks moet, alles mag' sfeer is erg aanwezig.

De ligging is ook perfect voor uitstapjes en ook bij je appartement blijven loont te moeite met dit mooie uitzicht.

Wij hadden appartement Buleria met 2 slaapkamers en meer dan genoeg ruimte op de veranda, in de badkamer, de keuken en ook de slaapkamers zelf zijn erg ruim. Het appartement was schoon en ook de handdoeken konden (indien gewenst) 3 keer per week gewisseld worden.

Tip (die wij kregen van Gerrit bij aankomst): zet je airco uit als je naar boven rijd, anders is het nog een hele uitdaging.

Geweldige locatie!

Franny Bezemer-Barendregt, 9-7-2017

Een heerlijk kleinschalig (schoon) appartementencomplex. Fijn terras met adembenemend uitzicht! Wel heel stijl dus je moet goed ter been zijn. Op 30 km van Marbella, 1,5 uur van Gibraltar. De route naar Ronda is prachtig. Ongerepte natuur. Gerrit en Judith verzorgen een paar gezellige avonden per week met de gasten. Slles

Geweldig!

Renate de Jong, 30-6-2017

De haciënda ligt tegen een heuvel aan 'geplakt'. Vanaf het terras bij het appartement heb je een fantastisch uitzicht over de bergen. Hier is het woord onthaasten uitgevonden.

Leuke, verzorgde appartementen. Schoon en compleet.

Judith en Gerrit zijn een prima gastvrouw/gastheer. De etentjes waar je aan kan deelnemen zijn erg gezellig. Daarnaast heb je alle vrijheid.

Ze hebben de intentie dat mensen komen als gast en vertrekken als vriend.

Dat maken zij ruimschoots waar!!

Erg fijn stel met leuke kinderen. Het voelt alsof je tijdelijk bij het gezin hoort.

Met pijn in mijn hart vertrokken aan het einde van mijn verblijf.

Geweldig!

Jan, 25-6-2017

7 recent gerenoveerde appartementen. Rustige ligging in Nationaal Park. 2 of 3 keer per week mogelijkheidtot deelname aan gezamenlijke maaltijd. Heerlijk brood 's morgens verkrijgbaar. Uiterst vreindelijke en behulpzamen eigenaars!

Fantastische locatie

Josien van der Sluijs, 25-6-2017

Ik zal niet snel vergeten dat we ooit in de Hacienda waren. Als we een ander deel v.an Andalusie willen bezoeken gaan we zeker weer terug naar Guaro. Het ligt nl. Centraal en vandaar uit kan men vele highligjts bezoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hacienda Guaro Viejo in Guaro , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hacienda Guaro Viejo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Hacienda Guaro Viejo scoort een 9.5 uit 10 op basis van 337 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: