Appartement Hacienda Guaro Viejo

Appartement
Appartement Hacienda Guaro Viejo
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Hacienda Guaro Viejo voor je op een rij gezet:

344 reviews over Appartement Hacienda Guaro Viejo in het Nederlands

Lekker onthaasten

Ria & Willem
23-6-2018

Lekker onthaasten

Voor de 2e keer naar Hacienda Guaro Viejo. Lekker even onthaasten in deze mooie en ruige omgeving. Dat is ons zeker gelukt. Vanuit deze mooie locatie op de dag met de auto, welke echt noodzakelijk is, een trip naar één van de vele mooi dorpjes of stadjes. Aan het eind van de middag te beginnen bij het zwembad om te relaxen en nog even wat meer kleur te krijgen. Vervolgens kan je gaan eten in een van de vele tapasbarretjes of lekker op de Hacienda wat je zelf maakt of met z’n alle op het zwembadterras waar Judith en Gerrit tijdens de barbecue of paella de gastvrouw en gastheer zijn. De appartementen zijn mooi en voldoende ingericht voor een vakantie. En als je even niet weg wil is het terras van de appartement groot genoeg met een formidabel uitzicht op de omgeving.

Aanrader!

Familie Snel
16-6-2018

Wij zijn voor de tweede keer naar Guaro geweest.

Het is een prachtige omgeving, waar je kan genieten van de rust en de schoonheid van de natuur.

Maar een bezoek aan Malaga stad is ook zeker de moeite waard.

De service is hier nog steeds top, van verse broodjes bij je ontbijt tot versgemaakte paella bij het zwembad.

De accomodaties zijn prima verzorgd!

Een echte aanrader dus!

Heerlijk. Smaakt naar meer

Richard Steenbergen
16-6-2018

Eind Mei twee weken op bezoek geweest bij de Hacienda Vierjo.

Top locatie.

Rust, schitterende omgeving, goede uitvalsbasis om mooie steden te bezoeken en leuke activiteiten te ondernemen.

Denk aan fietstocht in Malaga met een Ned. gids (geregeld via Judith), dagje Gibraltar, Ronda en Alhambra in Granada.

Maar natuurlijk in de zon bij bruinen bij het zwembad. Op de heerlijk ligbedden genieten van een drankje in de Honesty Bar.

Twee weken is te kort om Andalusië te verkennen.

Wij Griekofielen, zijn verliefd geworden op deze veelzijdige en mooie streek.

Maar ook de gastvrijheid en de hulpvaardigheid van Gerrit en Judith.

Van het regelen van een surprise- ontbijt voor mijn vrouw, zij werd Sarah en de goed georganiseerde pizza -en BBQ avond (Best Spare Ribs in Andalusië) door Judith.

Of het meegaan van Gerrit, te weten 4 x naar de politie voor het regelen van een aangifte na een aanrijding.Echt een top stel.

Tanja, Jorren en Richard

Geweldig

Anita Sterrenberg
16-6-2018

Echt een droomplek!!!! Fantastisch uitzicht en een zeer persoonlijk ingericht appartement. Een zeer warm welkom door 2 fantastische eigenaren. Niets is te veel. Tip::: auto is noodzakelijk wil je de geweldige omgeving willen verkennen. Een aanrader.

Fantastisch: een aanrader!

Josien van der Sluijs
12-5-2018

Erg steile oprit naar de appartementen. Maar eenmaal daar aangekomen kan je genieten van een adembenemend uitzicht.

Verhuurders zijn erg aardig en nemen de tijd voor tips over de omgeving en activiteiten om te ondernemen. Er is een alleraardigst zwembad en er worden regelmatig dingen georganiseerd zoo als de paella-avond.

Ook kan er 's morgens een ontbijt verzorgd wp reden. Echt een aanrader!

De appartementen zijn ontzettend sfeervol ingericht.

Geweldig

Nies Wessel
28-10-2017

Geweldige Lokatie bovenop een berg !

Prachtig uitzicht ! Vriendelijke mensen !

Echt een aanrader.!😍

altijd goed...

Jan Koopmans
26-10-2017

Voor de derde keer naar Hacienda Guaro Viejo! En dat voor mijn vrouw en ikzelf die altijd hebben gezegd dat zij hooguit twee keer naar het zelfde adres zouden gaan. Waarom een derde keer dan? Dat komt door een aantal dingen die bij ons in de smaak vallen. Ten eerste de ondernemers Judith en Gerrit die vanuit Nederland in Andalusië aan het werk zijn gegaan en daar iets moois hebben neergezet. Dan is er de comfortabele reis vanuit Rotterdam naar Malaga. Lekker kort en in twee uurtjes zit je in de zon. De prachtige rustige omgeving met veel bezienswaardigheden. En het gebied waar er nog plekken te vinden zijn die nog niet door toeristen ontdekt zijn en waar de tapas dus net iets lekkerder zijn dan op de plekken waar veel toeristen komen.

Het mooie aan de Hacienda is dat je altijd het gevoel hebt dat je welkom bent. Het prachtige uitzicht en de gezellige appartementen maken dat je na een tijdje thuis weer gaat bedenken wanneer je weer eens terug gaat. Wij hebben alle grote steden in de buurt wel bekeken ondertussen, maar wij ontdekken toch ook steeds weer mooie nieuwe plekken, dus wij zullen best nog wel eens gaan.

Een absolute aanrader!

Astrid
25-10-2017

Wij gaan nooit naar dezelfde plek maar Hacienda Guaro Viejo hebben we het afgelopen jaar voor de derde keer bezocht. Dat wil dus wel iets zeggen! Een heerlijke plek om te vertoeven. Een prachtig gelegen kleinschalig appartementen complex. De appartementen zijn allemaal zeer gezellig ingericht en hebben allen een ruim balkon met een waanzinnig uitzicht dat nooit verveeld. Wat deze plek ook zo bijzonder maakt zijn de eigenaren. Gerrit en Judith zijn twee super aardige mensen die alles doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Beiden met veel kennis van de omgeving en de prachtige bezienswaardigheden in de omgeving. Ook de gezamenlijke maaltijden zijn een aanrader alsmede de broodjesservice voor het ontbijt. Zelfs glutenvrij is geen probleem als je dat van tevoren meldt. Kortom een absolute aanrader!

Een geweldige ervaring....

Lydia
25-10-2017

Echt super!! Judith en Gerrit zijn echt geweldige gastheer en vrouw! Je komt er echt niets te kort. Niets is te veel voor hun. Van eten tot aan entertainment, alles is goed geregeld. Ik ben er nu al heel vaak geweest en ga in januari weer!! Ik kan niet wachten!

Het was weer geweldig!

Tamara Evers
16-8-2017

Voor de 2e keer op vakantie bij Hacienda Guaro Viejo. We hebben weer genoten.

Afgelopen jaar zijn alle appartementen gerenoveerd. Het zag er tiptop uit.

Ook de georganiseerde eetavonden (er wordt dan gekookt door Gerrit en Judith) waren weer goed verzorgd.

We hebben weer genoten van het geweldige uitzicht, de rust, de gastvrijheid en behulpzaamheid van Gerrit, Judith en hun kinderen en van de prachtige omgeving.

We komen zeker terug.

Judith, Eigenaar, 25-10-2017
hartelijk dank voor de mooie review en tot volgend jaar!

Eliza was here

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hacienda Guaro Viejo in Guaro , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hacienda Guaro Viejo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Hacienda Guaro Viejo scoort een 9.49 uit 10 op basis van 344 reviews.