Bed and Breakfast El Molino Santisteban

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

185 reviews over Bed and Breakfast El Molino Santisteban

• 9Fam. Gerhardt21-11-2019

Heerlijke plek, super gastvrij met veel kennis ove

Heerlijke plek, super gastvrij met veel kennis over de omgeving! Erg genoten van het eten. Wij waren met onze dochter van 1 jaar en ook voor haar was het een heerlijke locatie.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Maureen14-11-2019

Geniet, genieten, genoten

Bij thuiskomst na een paar heerlijke dagen in el Molino nog lang geteerd op een fijne herinnering aan deze plek. Het geluid van de waterval , het gevoel van even ontzorgd en verzorgd worden, van even écht weg te zijn. En dat allemaal in een paar dagen. Aanschuiven en genieten. Een dagje Malaga, de wandeltocht el caminito del Rey (met een energieke gids waarvan je ooit hoopte dat hij je geschiedenisleraar zou zijn geweest zo boeiend) én een goede lunch bij Castillo de Monda ; we mochten het ervaren! Één klein minpuntje dan..? De overgang was te groot eenmaal terug aangekomen in Nederland..!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Luuk23-10-2019

de beste plek

Voor een vakantie met gezin de perfecte plek. Mede door het warme echtpaar dat deze B&B runt en het feit dat het op een plek ligt waar vandaan er zeer veel leuke dingen kunnen worden gedaan. Heerlijk diner en prima, eenvoudig ontbijt.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10A&Y21-10-2019

Een Eldorado

Een prachtige plek met zeer gastvrije eigenaren, het ontbreekt je aan niets!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Pauline20-08-2019

Super!

Fantastische 2 weken gehad. Zeer gastvrij ontvangen in een prachtig huis met dito tuin. Klein maar fijn zwembad, riviertje achter om in te spelen, hangmat, trampoline, boomhut, gevulde boekenkast, poolhuis met goed gevulde ijskast, sfeervolle kamers, leuke dingen om te doen in de omgeving (dankzij tips en regelen van Gerard en Madeline), heerlijk ontbijt en diner. Kleintjes konden eerder eten aan een lange tafel met andere kinderen. Tieners en wij aten daarna een voortreffelijk 3 gangen diner. Goede wijn. Kortom: echt vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10angela19-08-2019

Heerlijk, rustig, schoon, persoonlijk, en niet te vergeten overheerlijk eten!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Paul en Monique van Steijn18-08-2019

SUPER!

Zeer mooie B&B, mooie kamer, lekker ontbijt, vriendelijke, gastvrije en altijd klaarstaande eigenaren. De kookkunsten van Madeline zijn voortreffelijk. Gerard en Madeline staan altijd voor je klaar, geven veel in info over de omgeving en over de watermolen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Inez10-08-2019

Super!!!!!!!!

Een prachtige locatie. Mooi en goed onderhouden B & B. Gerard en Madeline zijn heel behulpzaam, aardig en gezellig. Alle tips die wij van hun kregen over de omgeving waren een succes. We hebben een fantastische week gehad. Als klap op de vuurpijl kun je bij deze B &B ‘s avonds echt genieten van de kookkunsten van Madeline

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9walram van Limburg Stirum09-08-2019

Schitterende ligging, fantastische week gehad!

Zeer luxe B&B, gewoon langs gaan!Helemaal top!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Marieke L29-06-2019

Fantastisch!

Wat hebben wij weer genoten op deze prachtige lokatie! We kwamen hier niet voor niets al voor de 5e keer terug. De eigenaren zijn erg gastvrij, het hotel is heel goed onderhouden. De maaltijden zijn erg goed, zeker met de bijpassende wijnen. Tips om de omgeving te verkennen hebben de eigenaren meer dan voldoende, alles is op een mooie rijafstand van zo’n 30-45 minuten, denk aan Malaga, Marbella, wandelroutes door een van de vele natuurparken. Eenmaal terug in het hotel kun je in alle rust genieten van het goede Spaanse leven!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

9 tips over Bed and Breakfast El Molino Santisteban

• Kiene, 12-07-2014

Paardrijden en het meer bij El Chorro, het eten dat Madeline 's avonds maakt en waar je van geniet bij het stromend water van de oude watermolen. De uitgebreide tips over de omgeving en de zorg voor de gasten.

• Daan en Barbara, 08-09-2013

Waterfiets met glijbaan erop huren op Embalse de Guadalhorce is onwijs leuk met het hele gezin. Supermarkt op 20 minuten met de auto is handig, maar de wijnen van Gerard zijn beter. Gerard en Madeline weten altijd passende uitstapjes te bedenken voor het gezelschap waarin je je bevindt.

• Arietta van Eck, 12-11-2012

Ronda, stadje op ongeveer 1 uur rijden is zeer de moeite waard! Het Picasso - en Carmen Thyssen museum in Malaga mag je niet missen en de Alcazaba opklimmen voor mooi uitzicht.

1 vraag over Bed and Breakfast El Molino Santisteban

• Pauline, 05-06-2018