Vakantiehuis Casa Sonrisa

Vakantiehuis
Vakantiehuis Casa Sonrisa
8,2

25 reviews over Vakantiehuis Casa Sonrisa in het Nederlands

Prima verblijf. Goede prijs.

Leen en Corrie Voorwinden,
4-11-2017

Prachtige uitvalbasis voor wandelingen door de schitterende omgeving. Sfeervol huis met dakterras waar het genieten is. De trap naar het dakterras is een beetje ongemakkelijk, maar dat wordt goed gemaakt door het mooie uitzicht.

Gereisd met partner in april 2017

echt spaans leven

chris ackema
18-8-2016

Gezellig knus spaans huis. Voorzien van alle gemakken. Inclusief airco. Mooi dakterras met fantastisch uitzicht. Proef het echte spaanse leven, smalle straatjes, witte huizen, steile hellingen, gezellige vriendelijke mensen, terrasjes, en een rustig tempo, geen gehaast en gestres. Mooi zwembad net buiten het dorp. Weinig toeristen. Heerlijk huis om even lekker te onthaasten op zijn spaans. In de nacht lekker slapen dankzij de airco in de slaapkamers. Ideaal geen vaste aankomst of vertrekdagen scheelt in de reiskosten. Afhandeling reservatie en communicatie prima. Minder geschikt voor mindervaliden door steile straatjes en trappen.

Twee keer geweest en bevalt prima.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Heerlijk Andalusie

Leo de Ree
7-10-2014

Geweldig genoten van dit huis met een geweldig uitzicht vanaf het dakterras. Alles is aanwezig zoals complete keuken, ligbad, handdoeken, internet etc etc. Ligt in het centrum van een autenthiek spaans dorp. Het dorp bezit een aantal kleine winkeltjes voor een kleine boodschap, een geweldige bakker en een aantal restaurants en/ of bars. Prima uitvalsbasis op dorpen en steden te bezoeken zoals bijvoorbeeld Ronda, Marbella, Malaga. Maar ook Gibraltar is prima te doen en erg leuk!

Prima ontvangst en zowel afhandeling voor en na het verblijf uitstekend.

Aanrader!!

Gereisd met partner in september 2014

Op vakantie in het authentieke Andalusië

Simone en Bart
23-7-2013

Casa Sonrisa ligt in een wit Andalusisch dorpje. Hier voel je je even een Spanjaard en word je niet omringd door andere toeristen.

Het huis is van alle gemakken voorzien: een keuken met alles om ook daar te kunnen koken, een computer met internet, veel brochures over de omgeving, een wasmachine, een TV (met één Nederlandse zender, verder vooral Duitse zenders; maar goed, wij kwamen daar ook niet om TV te kijken). Het mooiste van het huis is toch wel het dakterras met een fantastisch weids uitzicht over het dorpje en de bergen.

In het dorpje zelf zijn twee supermarktjes met voldoende assortiment, een bakker en meerder cafeetjes/restaurantjes. Op donderdagochtend is er ook een markt.

Het dorpje is mooi centraal gelegen: je bent binnen een half uurtje bij de kust, maar kunt ook veel plaatsen in het binnenland bezoeken.

Het huis is minder geschikt als je kleine kinderen hebt of mindervalide bent, want er zijn veel trappen. In alle andere gevallen een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2013

Te midden van het echte Spaanse dorpsleven!

Fam. de Boer
22-6-2013

Heerlijk leven tussen de Spanjaarden in een smal, hoog, authentiek wit dorpshuis in Andalusie met dakterras en aldaar een view to kill van het dorp, de bergen, uitzicht op de klok van het gemeentehuis aan het pleintje. Mini-supermarkt en bakker om de hoek, speeltuin voor kleine kinderen nabij de school. Wekelijks markt in (zeer rustige) dorp. Fijn om computer met internet te hebben tbv info mbt bezienswaardigheden en het weer.

Prachtige omgeving (o.a. de witte dorpjes Ronda, Monda en Oijen, de architectonische mooie stad Malaga (!), de oude havenstad Marbella). Voor zwemliefhebbers: zee, zwembad in Guaro (beperkt aantal weken per jaar open), zeer uitgebreide zwemparadijs Aqua Mijas. Minpuntjes: huis en bedden zijn erg vochtig na periode van regen, maar snel verholpen na paar dagen warm weer. Voor lange mensen: pas op je hoofd op diverse plaatsen bij de trappartijen.

(Houdt rekening: huis is niet geschikt voor minder mobiele mensen vanwege de vele trappen en verdiepingen).

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Authentiek Spaans dorp

Jannie Jonker
10-6-2013

Begin april hebben we 10 dagen doorgebracht in Casa Sonrisa. Een compleet huis midden in het dorp. Alles wat je nodig hebt is er. De bedden, sanitair etc., alles is prima. Vanaf het dakterras kijk je op het dorpsplein, heel gezellig. Bovendien heb je vanaf daar een prachtig weids uitzicht. Op een paar dagen na was het weer goed en hebben we lekker op het dakterras kunnen zitten. Het dorp met z'n vriendelijke bewoners en gezellige terrasjes ligt zeer centraal. Je bent zo in Marbella en Malaga is ook goed te doen. Monda, wat een paar kilomer verderop ligt is net iets toeristischer. Vergeet ook het achterland niet. Wie van het echte Spaanse leven houdt zit hier goed. Alle lof voor de afhandeling voor- en achteraf door de eigenaar.

Gereisd met partner in maart 2013

Compleet huis

Sanneke
12-4-2012

In centrum van een gezellig dorp, authentiek Spaans. In het huis is alles aanwezig, woonkamer is aan de kleine kant. Maximaal voor 3 personen, hoewel er slaapgelegenheid is voor 4 personen. Lekker dakterras met mooi uitzicht en goede bedden. Mooie wandelingen te maken direct uit het dorp.

Gereisd met oudere kinderen in april 2012

Vakantie in een echt Spaans dorp

Jan W. Heidemans en Agnes Vierbergen
6-10-2011

Casa Sonrisa ligt midden in het dorp.

De ontvangst was prima geregeld (snel en accuraat).

Het was in de vakantie dermate warm dat we maar beperkt wandelingen hebben gemaakt. Verder zijn we naar de zee geweest en hebben o.a. het oude centrum van Marbella bezocht.

We hebben veel gebruik gemaakt van het dakterras.

De inrichting (keuken en badkamer) is voortreffelijk.

Verder positieve punten: Er is een werkende computer aanwezig met Internet en er is voor de bewoners uitgebreide toeristische documentatie beschikbaar.

We hebben prima kunnen slapen. Goede bedden en de kerkklok begon pas 's morgens om 8 uur te luiden.

Als restaurant bevelen we aan in Guaro: Bar el Area aan de Av de Andalucia (op maandagen gesloten).

Gereisd met partner in september 2011

Echt Spanje!

Anja
2-8-2011

Casa Sonrisa, een heerlijk vakantiehuis in een echt Spaans dorp, daar waar je nog een wijntje drinkt op het terras voor een euro. Waar je s'morgens wakker wordt van de kerkklokken en de blauwe lucht, waar de spaanse dorpsbewoners altijd vriendelijk zijn en een praatje maken, waar je vanaf het dakterras het feest op het dorpspleintje aanschouwt.

Daar waar je altijd naar terug verlangt!

Gereisd met partner in juli 2011

Een heerlijk huis in een typisch Spaans dorp, voorzien van alle gemakken, dichtbij de highlights van Andalusie in een heel autenthiek dorp.

Gereisd met partner in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Sonrisa in Guaro , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Sonrisa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.