Reviews over Guaro

Zeker aanrader!

Marielle
    16-10-2018

Een heerlijke plek om lekker bij te komen. Je hoeft niet weg van deze plek als je niet wilt, want de eigenaresse kan een heerlijk 3 gangen diner voor je koken. Overdag kun je zelf je lunch bereiden of om de hoek in het restaurantje eten. Wij hebben met ons verblijf afgewisseld met uitstapjes en lekker “thuis” blijven. Echt genieten!!

Stukje paradijs op aarde

Linda
    12-10-2018

El Molino is al bijna een begrip in onze familie! Dit was mijn tweede bezoek, en zeker niet het laatste. Een unieke plek in Andalusië waar je een fijne afwisseling kan maken tussen relaxmomenten aan het heerlijke zwembad/in de mooie tuin en erop uit naar plekken als Malaga, Ronda en/of een dagje strand.

Gerard en Madeline doen er alles aan om je in de watten te leggen, met hun hartelijke en persoonlijke service en lekkere hapjes/drankjes. Madeline is een fantastische kok, dus reken maar op culinaire avondjes naast de oude watermolen. De kamer hebben allemaal een heerlijke sfeer en zijn van alle gemakken voorzien. Voor mij als vakantieganger alleen is het ultiem genieten bij El Molino, maar als groep/stel/gezin lijkt het me ook ideaal. Snel weer boeken dus!

Heel goed

Hennie
    19-9-2018

Prima stek

Net terug van een prima verblijf in Guaro. Goed ingerichte bungalow met fantastisch uitzicht. Heerlijk zwembad met ligbedden om te ontspannen. De overheerlijke verse broodjes voor het ontbijt. De handige tips voor het verblijf en niet te vergeten de goed georganiseerde en overheerlijke etentjes met onze medebewoners. Geheel vrijblijvend en heerlijk ontspannen in een goede sfeer. Goed vertrekpunt voor de kust en het achterland van Andalusië. Een aanrader is het lopen van de Camino (wel reserveren) en kajakken op de meren van Ardales. Dit alles mede mogelijk gemaakt door de beheerders Chantal en Kevin die ervoor zorgen dat je het gewoon erg goed naar je zin hebt.

Onwijs mooie plek!

Denise
    10-9-2018

Hier zijn we echt een week tot rust gekomen :). Prachtig uitzicht 's ochtends vanaf je terras, rustig complex maar mede door de eet avonden die daar georganiseerd worden met de rest van de gasten heb je wel aanspraak. Een heleboel mooie dingen op een uur a anderhalf uur rijden afstand, en anders is het zwembad ook prima verblijven. Indien je slecht te been bent is dit misschien niet het complex voor jou. Veel trappetjes en (hele!) stijle heuvels. Verder een fantastische week gehad!

WoW locatie om nooit meer te vergeten!

Marike en Ronald
    27-8-2018

Accommodatie is geweldig! Mooie en net appartement. Heerlijke gelegenheid om mee te eten en niet zelf te koken! Zelfs Lord Cani maakt zoals altijd heerlijke gerechten en vooral de paella. De kids hebben genoten in het zwembad wat heel fijn is met zout ipv chloor. Mooie omgeving en fantastische gastheer en -vrouw! Zeer professioneel hoe zij de gasten het naar hun zin kunnen maken, wandelingen, uitjes naar heerlijk water om in t plonzen, rijden op de pony of tocht door de bergen te paard en eindeloos weerwolven gespeeld!

Guaro scoort een 8,3 uit 10, op basis van 55 reviews