Aparthotel Cuevas Pedro Antonio de Alarcon

Aparthotel
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Cuevas Pedro Antonio de Alarcon voor je op een rij gezet:

4 reviews over Aparthotel Cuevas Pedro Antonio de Alarcon in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Leuke ervaring

Pascale
4-1-2015

Beetje opgesloten gevoel maar wel mooi plekje. Mooi uitzicht, vooral 's avonds. Eenvoudig.

Aparte ervaring

Roy Halsema
25-11-2009

Slapen in een grot is een aparte ervaring. Leuk voor een nachtje op doorreis want de omgeving heeft naast de grottenwoningen in Guadix weinig te bieden. Voor avondeten maar even tussen de lokale bevolking verderop aangeschoven. Is goed bevallen.
2007

Buitengewoon bijzondere accommodatie. Je slaapt in een leuk ingerichte grot (heerlijk koel), net als de oorspronkelijke bewoners honderden jaren deden. De grot is niet echt een hotelkamer maar een appartement met alles erop en eraan. De ligging pal aan de snelweg neem je op de koop toe als je van authentiek logeren houdt. In de slaapkamers achterin de grot hoor je overigens niks van de weg. Het ontbijt van 5 euro pp is magertjes. Ligging is heel goed voor uitstapjes richting Granada en Sierra Nevada. In hoogseizoen zeggen ze minimaal 4 nachten, bellen helpt. Wij kregen met z'n drietjes een megagrot met vier aparte slaapkamer.

leuke appartementen/huisjes

C.Mantel
    23-4-2007

leuke appartementen/huisjes. prijs kwaliteit erg goed.

De receptie is zeer vrienedelijk. Het restaurant is slecht helaas.Het uitzicht is op de snelweg dus niet erg leuk. Maar om de omgeving te verkennen zeer goed. Denk aan het Alhambra en de Sierre Nevada.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Cuevas Pedro Antonio de Alarcon in Guadix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Cuevas Pedro Antonio de Alarcon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Cuevas Pedro Antonio de Alarcon scoort een 7.75 uit 10 op basis van 4 reviews.