Vakantiehuis Chez Jean & Julia

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

2 reviews over Vakantiehuis Chez Jean & Julia

• 10Jeroen29-01-2011

Fantastische ervaring en geslapen als een blok

De grottenwijk van Guadix is een bijzonder fenomeen en het is helemaal fantastisch om er zelf in een grot te overnachten. De appartementen en B&B van Jean & Julia bestaan uit prachtig uitgehakte ruimtes waarin je duidelijk het gevoel hebt dat je in een grotwoning bent. En toch zijn ze van alle gemakken voorzien, met onder andere badkamer en keuken. Het slaapt werkelijk als een blok in zo'n grot, zelden zo lekker geslapen.

Erg vriendelijke eigenaar. De B&B zat vol en de appartementen worden alleen voor minimaal 2 nachten verhuurd, maar omdat wij zo graag in een grot wilden overnachten en het buiten het seizoen was, mochten we toch voor 1 nacht in een riant appartement.

Met vrienden

0 tips over Vakantiehuis Chez Jean & Julia