Hotel Shine Albayzin

We hebben een aantal aanbieders voor Shine Albayzin voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Shine Albayzin

• 8de Ruiter30-09-2016

aanrader

Verrassend hotelletje. 12 kamers. Achter de voordeur had je dit niet verwacht. Centraal gelegen. Dichtbij het Alhambra.

• 9Martin17-06-2011

Kleinschalig hotel op goede locatie

Het hotel ligt op een prima locatie aan de Darro en met uitzicht op het Alhambra. Het oude pand is mooi opgeknapt tot een kleinschalig hotel. Stijlvol ingericht. Mooie ruime kamers. Het hotel heeft verder weinig faciliteiten (geen zwembad, restaurant etc.) We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt, dus daar kan ik niets over zeggen.

De ligging is perfect, in het centrum. Op loopafstand (wel bergop) van het Alhambra. We konden onze huurauto gratis parkeren op een nabijgelegen parkeerplaats. Vriendelijke medewerkers aan de receptie.

We hebben een aantal aanbieders voor Shine Albayzin voor je op een rij gezet:

0 tips over Hotel Shine Albayzin