Appartement Montesclaros

We hebben een aantal aanbieders voor Montesclaros voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Montesclaros

• 8Marieke Gilden12-07-2019

Prima uitvalsbasis.

Na lang twijfelen deze accommodate geboekt, ik zocht een appartement in Granada, met zwembad en airco, minimaal 1 slaapkamer en betaalbaar en daar voldoet dit prima aan. Wij hadden appartement Sabika (ik heb geen grotwoning genomen, dit leek me wat vochtig en klam in de zomer) met een fenomenaal uitzicht op het Alhambra. De appartementen zijn niet luxe maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Er is geen balkon maar allemaal zitjes en een lounge set met een prachtig uitzicht waar je je eigen eten en drinken mag nuttigen. Het zwembad(je) is heerlijk om verkoeling te zoeken in warme dagen, wij hebben er wel wat uurtjes doorgebracht nadat we de stad hebben bezocht. Alle medewerkers zijn super aardig en spreken goed Engels en weten de aanraders om te bezoeken en te eten. Vooraf krijg je een routebeschrijving, dit is even zoeken in de nauwe straatjes van Granada maar het staat er erg duidelijk. Gratis goede wifi.

Met jonge kinderen

• 2017
    9Jan-Willem Spanjer20-11-2017

Apartement met fantastisch uitzicht op Alhambra

Deze kleinschalige accommodatie herbergt 5 appartementen. 2 appartementen zijn zogenaamde grot-woningen voor 4 tot 5 personen. Heerlijk koel in de zomer en warm in de wintermaanden. De accommodatie beschikt over een klein buitenbad vanwaar je een droom uitzicht op het Alhambra hebt! Fantastisch! De accommodatie ligt in de wijk Sacromonte, de wijk van de flamengo! Vanuit je appartement gaan er mooie voetpaden door de wijk Sacromonte en het aangrenzende Albaicin. Je kunt ook kiezen voor het pad rechtstreeks naar het Alhambra, geweldig!! De auto heb je totaal niet meer nodig omdat je lopend snel het centrum van Granada vanuit het appartement bereikt De eigenaresse is zeer behulpzaam en vriendelijk. Een TOP accommodatie. 1 nadeel: de route naar het appartement. Ondanks een goede route beschrijving van de eigenaresse is het goed opletten om de juiste weg te vinden.

Met oudere kinderen

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • KeukenKeuken
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats