Hotel Mirador Arabeluj

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag19°5°
Hotel Mirador Arabeluj

We hebben een aantal aanbieders voor Mirador Arabeluj voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Mirador Arabeluj in het Nederlands

Hotel met schitterend uitzicht

Thea
15-10-2012

De ligging op zich is niet dicht bij het centrum,maar dat maakt het uitzicht meer dan goed. Mooie kamer met terras(zelf boeken).Uitgebreid ontbijtbuffet met behulpzaam personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mirador Arabeluj in Granada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mirador Arabeluj zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.