Hotel Las Almenas

Laatste review

Zwaar overschat

Ron Hilbers,
6-9-2014

Wij hadden een superior kamer geboekt, o.a. met balkon. Als ik de deur opensla, lig ik echter op straat. Ze hebben ons in een standaardkamer gedouwd. Buiten is het 39 graden, maar binnen doet de airco van alles, behalve koude lucht geven. Niet slapen dus vanwege de hitte. Als je in de badkamer het licht aanzoet, gaat de luchtventilatie werken. Op zich prima, alleen jammer dat hij ene geluid maakt dat nog luider is dan een drilboor. Dit hebben we meteen gemeld, maar 's avonds na thuiskomst was er niets aan gedaan. Een bubbelbad is ook leuk, maar als je eerst de handleiding van de NASA moet doornemen om te snappen wat je moet doen, gaat de lol er snel van af. Er zitten tientallen knopjes op, maar er gebeurt helemaal niets. Waarom niet 1 simpel knopje met bubbeltjes aan of uit. Al met al dus een zeer tegenvallende ervaring, waarbij met de beoordeling 5 nog te danken heeft aan de redelijke ligging en het goede bed.

6 reviews over Hotel Las Almenas in het Nederlands

Zwaar overschat

Ron Hilbers
6-9-2014

Goede Accommodatie!

Thea van Steyn
26-3-2009

Wij hebben 4 nachten in hotel Las Almanas doorgebracht, de kamers in het hotel waren erg mooi, heel schoon, iedere dag schone badhanddoeken en een zeer vriendelijke eigenaar. Met het raam dicht (er is airco) hebben ook wij geen verkeersoverlast gehad. Granada is in 1 woord fantastisch, vooral het Alhambra(1 van de 7 wereldwonderen) is zeer de moeite waard. Wij hebben alles nog niet gezien, dus komen zeker nog eens terug!

AANRADER

LOLA
6-3-2009

Vriendelijk Personeel . Moderne stijlvol ingerichte kamers. Wij gaan er zeker nog eens terug.

echte aanrader

eefje
5-3-2009

vriendelijk personeel, prachtige kamers voorzien

van de laatste luxe. Voor ons 5 sterren waard.

2008

prima!!Een aanrader!!

monique
6-11-2008

goede ligging;alles op loopafstand.

erg aardige eigenaar,die alles wil vertellen over de stad.Hij spreekt engels.

Kamers schoon,wel aan een drukke weg.Maar met het raam dicht geen herrie te horen.

prima hotel

Mony
27-10-2008

Nieuw hotel dicht bij het centrum.

Ligt wel aan een drukke weg,na een lange dag Granada slaap je toch wel.

We hebben een aantal aanbieders voor Las Almenas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Las Almenas in Granada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Las Almenas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.