Hotel La Garapa

Kleine hotelsWeer vandaag28°14°
Hotel La Garapa
8,3

16 reviews over Hotel La Garapa in het Nederlands

Rustig gelegen in een voorstadje van Granada. Handig: de directe busverbinding met het centrum van Granada. Hierdoor konden we de auto laten staan en heerlijk ontspannen met de bus naar de stad. Op loopafstand vertrok de bus richting het centrum van Granada. Twintig minuten later zet de bus je af aan de rand van het centrum. Ontspannen, geen stress om een parkeerplek te zoeken en nog altijd goedkoper dan een plaats in een parkeergarage.

Het appartement was netjes en van alle gemakken voorzien. Het terrasje keek uit over landerijen en in de verte zag je Gradada liggen. Het ontbijt, dat geserveerd werd in het hotel, was goed verzorgd. Verse koffie, niet uit een automaat of klaargezette kannen, maar individueel gezet en geserveerd aan je tafeltje.

Leuk hotelletje, slechte airco

Kai, 2-8-2015

Leuk hotel, goed en vriendelijk ontvangen, goede service. Kamers waren goed verzorgd, airco werkte alleen niet naar behoren dit is met temperaturen boven de 35 graden erg vervelend. Voor de kamer zou ik een 8 geven als de airconditioning goed zou werken. Zwembad was prima. Ontbijt was wat minder, croissantjes zoals verpakte fabrieks croissantjes zijn.Verder wel alles wat je nodig hebt bij een ontbijt. Ligging is wel wat ver van de stad helaas, niet veel te doen in de directe omgeving.

Aanrader voor bezoek aan Alhambra

Tamara, 31-7-2013

Sympathiek rustig hotel, uitstekend gelegen voor bezoek aan Alhambra en de stad Granada. 3 nachten verbleven. Onze kamers op gelijkvloers hadden klein terras met veel privacy. Zwembad was heerlijk na uitstappen op warme zomerdagen. Ontbijt heel gevarieerd en lekker. Avondmaal in hotel was mogelijk maar we hebben er geen gebruik van gemaakt. Airco, parking,... allemaal OK.

We hebben een aantal aanbieders voor La Garapa voor je op een rij gezet:

Vriendelijk, netjes en met een lekker ontbijtje

heer Haster, 5-5-2012

Met mooi uitzicht en rust rondom.. (en goede bedden!!)

Een aanrader !

Nicole, 1-11-2011

Zeer goed familiehotel. Ideale basis om Granada te bezoeken.

een echt charme hotel

Dries J., 6-10-2011

een echte aanrader, 10min van centrum Granada, 5 min van het Alhabra!

We werden hier goed ontvangen in een verzorgde kamer! Avondeten en ontbijt waten erg verzorgd!

Aanrader!

Marja, 22-7-2011

Service was perfect door snel een beneden kamer voor ons in orde te maken. Ik zou iedereen aanraden een benedenkamer te boeken, de kamers zijn stukken ruimer en je hebt een eigen “tuintje” met ligstoelen. Heerlijk om daar tussendoor even uit te rusten. Het restaurant van La Garapa is boven verwachting van grote klasse! En zeer betaalbaar. Wij hebben daar 2 x keer gedineerd voor de prijs van elders 1 x! Ook het ontbijt was prima.

Conclusie: een adres om te onthouden of aan te raden.

Rustig en vlakbij Granada

Karin, 17-4-2011

Hotel ligt buiten de stad, dus auto is handig maar je kan ook de stadsbus nemen. Alhambra is 10 min. rijden, dus vlakbij. Mooie, complete kamers, netjes en schoon. Zwembad was nog dicht toen wij er waren, maar is klein. Enige minpuntje vonden wij de eigenaresse, omdat ze zoveel liep te zuchten en het leek of alles teveel was. En dat terwijl er slechts 2 kamers geboekt waren! Als je tijdens het ontbijt 2x iets nam, wat niet ondenkbaar was omdat het er allemaal zo lekker uitzag, dan kwam ze zuchtend aanlopen om alles weer te rangschikken. Dat begrepen wij niet helemaal. Verder een prima hotel.

Prima prijs/kwaliteit

Frank, 8-8-2010

6 n verbleven in La Garapa. Prima uitvalsbasis om Granada(5km),Sierra Nevada,Costa del sol te bezoeken.Kamer op gelijkvloers met terras aan te raden. Minibar en geruisloze airco aanwezig. Zwembad is niet druk door het beperkte aantal gasten ( slechts 11 kamers). Ontbijt (buiten onder afdak) is verzorgd. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Eénmaal avondmaal gebruikt. OK maar niet speciaal. In Granada zijn er echter voldoende goede restaurants en tapas bars.

fantastisch

eric & sonja, 20-9-2009

prachtig gelegen , zeer rustig , toch op 15 minuten met de lijnbus in granada ,familiale sfeer ,zeer mooie kamers , keilekker ontbijt

We hebben een aantal aanbieders voor La Garapa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Garapa in Granada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Garapa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Garapa scoort een 8.26 uit 10 op basis van 16 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: