Hotel Hesperia Granada

10 reviews over Hotel Hesperia Granada in het Nederlands

Fantastich

S.P.
2-10-2016

autentiek hotel in centrum, mooie kamers en parkeergarage, aanrader

mooi hotel op goede plek in de stad

esther
5-10-2013

mooi hotel (authentiek pand) op goede plek in de stad waardoor de meeste bezienswaardigheden op loopafstand zijn en ook de wijk Albaycin is om de hoek. Naar het Alhambra kun je lopen maar erg bergop, dus wij hebben de taxi genomen (10,-- retour). Prachtige kamer met bedden van houtsnijwerk en verder een authentiek interieur, goede badkamer, kluisje aanwezig. Mooi pand met prachtige lobby en parkeergarage onder het hotel. Goed ontbijt (eitjes op bestelling gebakken), heel prettige service (standaarkamer met queensize bed geboekt, gevraagd om 2 bedden en een prachtige kamer gekregen)

Goede ligging

naam naam
2-3-2012

Uitstekende ligging tov Alhambra. Zeer regelmatige busdienst naar centrum.

Prima hotel

Remy
12-9-2009

Zeer fraai hotel. Stijlvol ingericht. Ligt midden in het centrum. Het hotel heeft een eigen parkeergarage. Hiervoor moet je door een straatje rijden dat zó smal is dat je denkt dat je vast komt te zitten :-)

Het hotel is zeker een aanrader voor een stedentrip in Granada.

Perfecte locatie, ruime kamers

Noor
14-11-2008

Fijn om de auto onder het hotel te kunnen parkeren (ook al duurde het even om de auto in het voor ons bestemde parkeervak te krijgen) Lange wachttijd aan de balie, zowel bij het in- als uitchecken. De kamer was zeer ruim, schoon en sfeervol ingericht. Het ontbijt is prima, maar niet noemenswaardig. De ligging van het hotel is perfect! Een hotel om zeker weer te verblijven als we weer naar Granada gaan.

Goed hotel

rylaars
15-7-2008

mtom weas het goed te vinden, maar anders moeilijk bereikbaar met de auto.

Ligging is perfect t.o.v. de stad.

Zeer goed hotel en uitstekende ligging middenin Granada en op loopafstand van Alhambra (wel steile straatjes), mooie wandeling. Parkeergarage onder het hotel, perfect geregeld, maar voor sommigen misschien een beetje krap. Kamers ruim en prima verzorgd. Straatgeluid 's nachts mogelijk door late eten van de Spanjaarden en spoelen van straten, gewoon zelf ook doen en geen probleem! Ontbijt in het hotel bijboeken tegen redelijke prijs.

wij logeerden hier 1 nacht in het kader van een rondreis 1

geerts-van den heuvel
8-11-2006

wij logeerden hier 1 nacht in het kader van een rondreis andalusie. Personeel bij de receptie niet zo vriendelijk, kamer viel wel mee alleen badkamer minder, klein en de douche (er was geen bad) lekte. goeie ligging tov bezienswaardigheden. ontbijtbuffet was goed maar voor 4* niet zo super. als je met de auto arriveert is het geen makkie om het hotel te vinden, wij deden er 1 1/2 over. niks aangeduid en geen mens die de naam kende. een tip : het ligt vlak achter het plein van het stadhuis, rijd gewoon over het plein en dan aan de linkse kant een smal straatje in. dat mag dus maar wisten wij veel.

Een keurig net hotel midden in het centrum van Granada. In 2 minuten loop je naar Plaza Bib-Rambla, het leukste van Granada, en in 5 minuten naar Plaza Nuevo. Als je met de auto komt moet je je goed voorbereiden, want het zit aan het einde van een ontzettend smal straatje in een doolhof van smalle straatjes, met bijna nergens een bordje van het hotel. Je kunt de auto voor 14 euro per nacht parkeren in de parkeergarage onder het hotel. De kamers zijn keurig en modern, met een hele luxe badkamer met ligbad. De meeste kamers liggen aan smalle steegjes, waar geen auto's rijden maar wel soms scooters en dat hoor je goed; de geluidsisolatie is niet super. Bij de receptie is een mooie patio waar je in de koele airco kan bijkomen van de wandeling door het warme Granada. Geen goedkoop hotel, maar wel een hele goede keus gezien de kwaliteit en de ligging. Warm aanbevolen.

Twee nachten doorgebracht, twee nachten slecht geslapen, erg gehorig ivm straatje langs hotelraam waar veel werd gepraat.

We hebben een aantal aanbieders voor Hesperia Granada voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hesperia Granada in Granada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hesperia Granada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hesperia Granada scoort een 8.53 uit 10 op basis van 10 reviews.