Hotel Granada Centro

Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag33°17°
Hotel Granada Centro

We hebben een aantal aanbieders voor Granada Centro voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Granada Centro in het Nederlands

Rustige ligging maar erg centraal

dientje65
2-10-2013

Om het hotel te vinden was even zoeken, maar uiteindelijk gevonden binnen 10 minuten loopafstand vanuit het treinstation. Direct gelegen achter de Gran Via, maar toch rustig. Geen overlast gehad. In een ruime aangepaste kamer gezeten (ik heb het persoonlijk niet nodig, maar handig om te weten) Schoonmaak prima. Receptie hulpbehoevend. Hotelkluis is gratis te gebruiken.

Gereisd Alleenreizend in Wed Sep 11 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goede prijs-kwaliteitverhouding

Marjoke
16-7-2011

Het was een hele tour om het hotel te vinden én de auto te parkeren. De navigatie kwam er niet uit en er waren straten afgesloten, trappen ipv weg, etc. Hotel zelf ligt achter één van de hoofdstraten. Prima kamer, met minibad. Eén nacht veel lawaai in het steegje achter ons hotel, verder eigenlijk goed tevreden. Het beste is om eerst naar het hotel te rijden en daar te vragen naar parkeermogelijkheid. Zij hebben namelijk een eigen parkeergarage om de hoek met enkele plekken. Dat was ons vooraf niet duidelijk.

Gereisd Met partner in Mon Jun 13 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • HuisdierenOp aanvraag
  • VerzorgingLogies

• Afstand tot strand< 100 km

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Post service, Stomerij, Ticket service, Tours, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Granada Centro in Granada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Granada Centro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.