Aparthotel El Granado

Aparthotel
Pension, Kinderhotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag33°15°
Aparthotel El Granado
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor El Granado voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Aparthotel El Granado

Aparthotel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands

• Afstand tot strand< 100 km

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• ReceptieExpress check-in & check-out, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel El Granado in Granada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel El Granado zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.