Hotel Casa Morisca

Kleine hotelsWeer vandaag16°10°

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Morisca voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Casa Morisca in het Nederlands

prachtig oud Moors huis

Eggie
10-6-2010

wat een plek. Oud Moors huis dat met liefde is gerestaureerd. Je waant je in een compleet andere wereld. Zodra je de drempel overstapt, kom je in een oase van rust. Binnenplein met Moorse vijver, open gangen, prachtige kamers. Zo sfeervol. De ligging is geweldig. Praktisch naast het Alhambra en in de oude Moorse wijk. Het hotel regelt kaarten voor het Alhambra op verzoek. Ideaal! Direct om de hoek vind je erg goede tapasbars.

Het is wel even zoeken als je met de auto bent, maar het is het meer dan waard!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Morisca in Granada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Morisca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.